Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Cherry Berry

Startet af Starshineferrets, 6. December 2009, kl. 08:57

Starshineferrets

tja.. för att fortsätta bildspammen.... syster Cherry, som ser så hysteriskt sjov ud, med sin ikke helt ferdige maske :P








Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Hold da op, sikke en forandring fra de billeder af hende i din parringstråd.
Det er utroligt hvor meget masken kan forandre udseendet på en ilder.
Hun er utrolig smuk. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Tusen tack! skall bli väldigt spännande att se hur hon ser ut när hon är klar! som du säger... otroligt hur en mask kan ändra utseendet!

FerretParadise

Hun bliver en hård konkurrent på Indianer Ildern. Men ok, hende vil vi gerne tabe til. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHAHA don't be so sure ;) Lava och Cherry har än så länge inte så stor chans på utställningar, då de vägrar att sitta still hos domaren :) Så tills den dagen de  blir mera vuxna och lugnar ner sig, har de ingen chans på utställning, men jag tycker att det är bra träning för dem att få vara me doch bli hanterade av olika människor i en sådan situation. De blir ju inte stressade av det... de har bara inte tid :)

FerretParadise

Ja udstillinger er en utrolig god træning for dyrene.

Jeg kan huske i starten jeg og mine veninder tog på udstillinger, da besøgte vi hinanden, og trænede med hinandens ildere. Så vænnede dyrene sig til at få set på tænder, øre og kløer af andre end deres madmor. Det var utroligt godt, eller ihvertfald så var det super hyggeligt for os tøser, for vi fik besøgt hinanden meget.
Det er jo også godt at en ilder er vant til det, jeg tænker i forhold til hvis den en dag skal til dyrlægen. Så stresser den ikke over det.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

nej precis. Jag tycker också att det är väldigt god träning för dem. så länge det är en iller som inte blir stressad. Årets valpar blev tränade av mig och flera av mina vänner att just klara att visa tänder och öron etc. Problemet är som sagt bara att de verkligen inte har tiiiiiid! Kan nog inte få dem att sitta stilla i mer än ca 30 sekunder ;) Och ja... finns nog inte många dommare som hinner bedömma då hehe

FerretParadise

Ja det er ikke let at skulle bedømme en ilder på 30 sekunder.

Der gik engang rygter om, at jeg bedøvede mine ildere når de var på udstillinger, måske det var en ide? :P
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

oooooh GIVE ME!!! hahaha ja det hade verkligen varit något :P ge alla en stor dos lugnande ;) (inklusive mig själv!)

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato  6. December 2009, kl. 09:52
oooooh GIVE ME!!! hahaha ja det hade verkligen varit något :P ge alla en stor dos lugnande ;) (inklusive mig själv!)
Og vi fandt Sara liggende i en løbegård, sovende sammen med alle dyrene der også var gået ud som et lys. 8)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Hrm.. menar du så här?  :@



FerretParadise

Ja se bare, det var lige netop sådan jeg mente.
Du behøver ikke noget beroligende, du klarer dig jo helt fint. ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hehehe 48 timmar utan sömn och 1000 illrar kan ha den effekten :)

Shamua

Hvor er hun også bare flot.. flot maske.. smuk smuk...

Vh. Marianne