Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Veteranernes mundhygiejne

Startet af FerretParadise, 8. December 2009, kl. 11:16

FerretParadise

For et par dage siden skrev jeg i en tråd, at jeg børstede tænder på Luna og Zefyr hver morgen.
Her i morges forsøgte jeg så at tage lidt billeder af det, og jeg må sige, at det altså er svært. For jeg bruger jo begge hænder når vi børster tænder, men skulle også bruge en til kameraet. Så I kan ikke se selve tandbørstningen, men så ihvertfald dyrenes interesse for tandbørsten.
Og nej, billedene er ikke gode, men alligevel søde. Synes jeg da selv. :-$

Zefyr:

Luna:

Ann Hillerslev.

KariN

Det er altså sødt :D stritter de aldrig imod når de får bisserne børstet?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  8. December 2009, kl. 11:26
Det er altså sødt :D stritter de aldrig imod når de får bisserne børstet?
Nej det gør de ikke. Det gjorde de lidt i starten, da var det ikke så sjovt for dem, sådan med den dumme tandbørste.
Men jeg har hele tiden gjort det til en god oplevelse, med masser af ros og sød snak, og så olie bagefter.
Så nu ser de det ikke som noget ubehageligt, men noget vi lige skal sammen, og at det faktisk er ret hyggeligt. Når jeg sætter mig ned på gulvet, så kommer de selv løbende. De ved der venter noget godt.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Starshineferrets

Tilo

Kommer du noget på tandbørsten ?
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

FerretParadise

Ja der er hundetandpasta med leversmag. :)
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

:lol: hvor er det altså bare nogle skønne billeder. Man kan godt se at de gerne vil tandbørsen
og ikke syntes det er træls  <3

Bawa

Hvor er de bare søde! De ser jo helt ud til at elske det :)
Jeg elsker bare ilder-tunger, hehe.

Black Diamond

Hvor er de søde <3 <3. jeg overvejer også meget at begynde med tandbørsten på mine dyr..

FerretParadise

Tak.
Ja jeg synes også selv det er nogle ret søde billeder. :)
Jeg vil virkelig anbefale at børste tænder på dem der ikke gider spise kød.
Ann Hillerslev.

Shamua

ej hvor er det sjovt at se... mine forældre grinte højlydt da de så det  :lol:

Vh. Marianne

NemoToft

Du er altså sej, at du børster tænderne så tit  :) Dine ildere er mega heldige.

FerretParadise

Ej ligefrem sej er jeg nok ikke.
Men jeg synes bare det er en god ting at gøre, nu de ikke gider spise barf, og på den måde få renset deres tænder.
Ann Hillerslev.

Julie

Det første billede af Zefyr er bare SÅ godt. Han ser så saglig ud med ørerne tæt ind til hovedet