Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kloge dyr....

Startet af cibatuchsi, 8. December 2009, kl. 13:31

cibatuchsi

I morges da vi stod op gik jeg ud på altanen, og sikke et syn der mødte mig. der lå mange prutter på gulvet og ting fra rummet under buret lå spredt rynt omkring. ja vi havde glemt at få lukket for den nye del af buret. når men jeg kaldte på anaya for kunne næsten regne ud hun var indblandet i roderiet. anton, malou og tulle kom alle frem inde i buret men ikk anaya... hmm kaldte lidt mere og steffen kom og hjalp med at rydde op. pludselig ser jeg anaya stod inde i buret og kiggede på os...
så ja nu ved vi ikke lige hvem af dem det er der har holdt fest i nat. buret er sådan at de skal hoppe en etage ned og de kan ikke bare selv hoppe op igen, da vi bruger nederste hylde til opbevaring af deres ting. men op er de da kommet igen. vi kan regne ud at der har været mere end en ude da der var ret så mange prutter fordelt over hele gulvet. så regner med det er malou og anaya der har moret sig. syntes det er lidt sjovt at de ikk har brugt den bakke der står på gulvet og ej heller lagt sig til at sove i en af hulerne. men ja kloge er de siden de er kommet tilbage i buret som om de siger: det var ikke mig....gg

Shamua

hehe lidt sjovt...De er alle uskyldige :)... Jeg tror det er drillenissen der har været på spil  :fnis:

Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Shamua88 Dato  8. December 2009, kl. 13:35
hehe lidt sjovt...De er alle uskyldige :)... Jeg tror det er drillenissen der har været på spil  :fnis:
ja det kunne jo være det var dem;)

Peewit

Jeg vil da lidt håbe at det er dyrene der hygget sig, ellers er det da en mega klam nisse i har, når den bare sådan uden grund skider på gulvet. :X
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Shamua

Citat fra: Peewit Dato  8. December 2009, kl. 13:39
Jeg vil da lidt håbe at det er dyrene der hygget sig, ellers er det da en mega klam nisse i har, når den bare sådan uden grund skider på gulvet. :X

Haha...  :lol:

Vh. Marianne

Sølvsten

HA jeg ved godt hvem det er!

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  8. December 2009, kl. 13:51
HA jeg ved godt hvem det er!
det måske dig der har sendt en drillenisse herhjem...hihi

Sølvsten

Det kan jo være at Tulle har lært et og andet af Leo og så lært det videre. Ih vi må altså snart se jeres skønne dyr igen

cibatuchsi

i kommer da bare fordi i ved jo hvor vi bor....gg

ilderhjemmet

ha ha, sikken en fest de har haft her i nat - ååhh ja ååhh ja ååhh,er da også helt sikker på at det er en drillenisse - for det ku' ildere ikke finde på  :P
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mette - Evergreens Ildere

ja, jeg må absolut tilslutte mig ideen om drillenisserne...  :ja:  Mine ildere fortæller mig ofte af det IKKE er dem der har rodet hele natten  :dans:

Sikke et skønt syn at komme ind til... Det er ikke mig; siger ilderen... he he

cibatuchsi

Citat fra: Mette - Evergreens Ildere Dato 10. December 2009, kl. 21:24
ja, jeg må absolut tilslutte mig ideen om drillenisserne...  :ja:  Mine ildere fortæller mig ofte af det IKKE er dem der har rodet hele natten  :dans:

Sikke et skønt syn at komme ind til... Det er ikke mig; siger ilderen... he he
ja det må næsten være nisserne. for vores ildere kunne i hvert fald ikk finde på at lave ballade  *host host*