Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Frigg

Startet af Julie, 9. December 2009, kl. 05:56

NannaMB

Smuk er hun ihvartfald.

Julie

Citat fra: Julie Stuhr Dato 10. December 2009, kl. 16:27
Hvordan opfører hun sig ellers, overfor drengene og dig og din familie? :)
Hun skriger af drengene hver gang de snuser til hende, kigger på hende, bakker ind i hende osv - men de er ved at vænne sig til skrigeriet, og lige nu sover de alle tre sammen uden problemer. Hun skriger hver gang en af drengene vender sig, men falder i søvn med det samme bagefter :lol:
Hun opfører sig ellers rigtig eksemplarisk overfor mig og mine forældre. Jeg har kun måtte sætte hende på plads to gange. Ellers nyder hun at ligge i armene og sove. Hvis jeg sætter hende ned på gulvet bliver hun siddende eller liggende og venter på at blive samlet op igen <3

Julie Stuhr

Hehe, hun er bare skøn :D
Jeg troede ikke hun ville reagere sådan overfor drengene. Her skreg hun kun når hende og Chester legede vildt - det gjorde de så også tit ;)

Julie

Citat fra: Julie Stuhr Dato 10. December 2009, kl. 18:50
Hehe, hun er bare skøn :D
Jeg troede ikke hun ville reagere sådan overfor drengene. Her skreg hun kun når hende og Chester legede vildt - det gjorde de så også tit ;)

Mon ikke at det går over når hun har fundet ud af, at de ikke er så farlige ;) Zeph er ihvertfald hel vild efter at lege med hende. Han springer rundt og båtter af alt og alle så snart det bevæger sig. Jeg tror de to nok skal blive rigtig gode venner :D

Julie Stuhr

Ja, helt sikkert :D Her gik sammenføringerne så let. Sabby og Bella accepterede hinanden allerede på hjemturen, hvor de lå og puttede i samme kasse. De er trods alt også halvsøstre :P
Og pigerne accepterede Chester fra dag 1 :D
Så hun er vist bare en lille tosse :P