Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ihhhhh hvor gemmer hun sig henne?

Startet af Danja, 14. December 2009, kl. 00:43

KariN

Ja det er så slemt når de beslutter sig for at gemme sig så godt at de ikke er til at finde igen.. Jeg prøvede det selv med Julian,,, Jeg løb tudene rundt derhjemme (velvidene at han ikke kunne komme ud for intet havde været åbent mens de var ude) og hvor finder jeg ham så? - Knægten havde lagt sig ind i en apoteks-pose af mini format, jeg var 100 på at han ikke kunne være i den pose og den lå bagerst under sengen, men ganske rigtigt så kom han til sidst selv frem :D Det er skønt at have ilder! :D

Og hvor dejligt at du fandt hende igen :) det var da pænt af hende at varme din hovedpude op for dig før du skulle sove ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Citat fra: Danja Dato 14. December 2009, kl. 15:39
Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 14. December 2009, kl. 15:36
Du kan da heller ikke tillade dig sådan bare at ligge dig i hendes seng. De er nu så søde de dyr.

He he nej hvad bilder jeg mig dog ind! Måtte også undskylde mange gange før hun blev god igen *GG*

Ja de er sku skønne er de, jeg har kun haft ilder i ca 6 måneder og allerede nu kan jeg ikke forestille mig et liv uden de små totter :)

Da jeg havde haft mikka i en måned kunne jeg ikke forestille mig et liv uden ham. Nu ved jeg at jeg ikke kan leve uden ilder <3

Vh. Marianne

CarinaNielsen

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 14. December 2009, kl. 14:00
Altså jeg vil ikke håbe at det med at logre med halen kun betyder at de spiller farlige for så er mine ildere meget farlige hver dag når de leger i deres rør. Jeg synes det ser ud til at de hygger sig.

Hvor var jeg blevet glad hvis jeg havde opdaget en af mine i min taske når jeg kom på arbejde. Sød ilder du har der.

Danja har du fundet hende????

han er bare dejlig. -..... :D :zz:
Basserne fra Herning. :)