Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ihhhhh hvor gemmer hun sig henne?

Startet af Danja, 14. December 2009, kl. 00:43

Danja

Har lige fået den idé at jeg vil have luftet ud inden jeg skal i seng, og har nu rendt rundt og ledt efter tøserne i 15 min for at jeg kan få dem i deres bur. Daisy fandt jeg sovende i deres papkasse med avisstrimler, men Lilli kan jeg simpelthen ikke finde  :lol:

Jeg har nu kigget i vasketøjskurven, under sofaen, under sengen, i deres bur, deres hule, i mine skuffer, i sengen og i hundens kurv...

Hvor hulen kan hun være henne? Altså min lejlighed er kun 50m2 så ville mene at hun var til at finde et sted... men det kan godt værre at jeg bliver klogere i dag  :fnis:

Black Diamond

Det er bare noget af det værdse. Oliver har budt mig på den der mange gange. og lige som man skal til at panikke så kommer der en lille træt dreng frem og ser op på en og man er toalt til grin. Håber du finder hende.

lille_jill

Heh.. sådan er det at have ildere.. Jeg skulle på gåtur idag, men kunne ikke finde Chucky da jeg skulle ud af døren og vidste at Thomas (Alvin) holdt og ventede på mig. Dumme møgkræ! Han kom søvndrukken ud af en pose med garn og gloede dumt på mig, mens jeg rendte hysterisk rundt og skreg alle mulige eder efter ham.

Danja

Citat fra: Black Diamond Dato 14. December 2009, kl. 00:44
Det er bare noget af det værdse. Oliver har budt mig på den der mange gange. og lige som man skal til at panikke så kommer der en lille træt dreng frem og ser op på en og man er toalt til grin. Håber du finder hende.

Ja det er bare mega træls når man virkelig tror at de er blevet væk...

Glemmer aldrig første gang Lilli rent faktisk var væk, og jeg først fandt hende efter en time (hun havde rigtigt hygget sig - tumlet rundt på græsplænen, leget med en hundehvalp, snakket med nogle mænd der lavede vejarbejde osv) Jeg var simpelthen tudefærdig både da jeg opdagede at hun var væk og da jeg endelig fandt hende igen.

Men efter at jeg har troet at både Lilli og Daisy har været væk et par gange eller 4 og fundet dem de mest underlige steder mens jeg i panik har snakket med min far, tager jeg det ikke så tungt mere. Jeg ved at de ikke kan være kommet ud af lejligheden så de må jo være her et sted...

men et eller andet siger mig at jeg ikke får luftet ordenligt ud i aften *G*

Danja

Citat fra: lille_jill Dato 14. December 2009, kl. 00:45
Heh.. sådan er det at have ildere.. Jeg skulle på gåtur idag, men kunne ikke finde Chucky da jeg skulle ud af døren og vidste at Thomas (Alvin) holdt og ventede på mig. Dumme møgkræ! Han kom søvndrukken ud af en pose med garn og gloede dumt på mig, mens jeg rendte hysterisk rundt og skreg alle mulige eder efter ham.

Ak ja, jeg kender det alt for godt *GG* Jeg har opgivet at finde mine tøser inden jeg tager afsted om morgenen, så nu har de hele lejligheden sammen med hunden hele dagen, og det eneste tidspunkt de er i bur er når jeg skal have åbne døre osv *G*

Black Diamond

Ja det kan hurtigt gå galt.. Det er jeg vidne på nu :fnis: Det er bare noget af det værdste det der. Jeg har ikke haft åbne vinduer i over 2 uger nu lol..

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato 14. December 2009, kl. 00:45
:lol:

Vh. Marianne

CarinaNielsen

hør lige her. :D

jeg kom i skole en dag med rattatulie i min skoletaske. :D:D :dans:
han synes det var hylende morsomt han lorede med halen da han så mig. så jeg måtte jo hjem igen .. ( og så slap jeg jo for skole... tak rattatulie. )
Basserne fra Herning. :)

FerretParadise

Åh nej hvor morsomt at han kom med i skole.
Dog er en logren med halen ikke tegn på at han synes det var sjovt, det er jo ikke ligesom en hund.
Måske han har ment at du forstyrrede ham i hans taske, og blev lidt irriteret og spillede farlig så. :P
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Altså jeg vil ikke håbe at det med at logre med halen kun betyder at de spiller farlige for så er mine ildere meget farlige hver dag når de leger i deres rør. Jeg synes det ser ud til at de hygger sig.

Hvor var jeg blevet glad hvis jeg havde opdaget en af mine i min taske når jeg kom på arbejde. Sød ilder du har der.

Danja har du fundet hende????

Danja

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 14. December 2009, kl. 14:00
Altså jeg vil ikke håbe at det med at logre med halen kun betyder at de spiller farlige for så er mine ildere meget farlige hver dag når de leger i deres rør. Jeg synes det ser ud til at de hygger sig.

Hvor var jeg blevet glad hvis jeg havde opdaget en af mine i min taske når jeg kom på arbejde. Sød ilder du har der.

jep, hun er fundet igen, den lille skid havde gemt sig i min hovedpude og blev ret sur da jeg var ved at mase hende  :lol:

Sølvsten

Du kan da heller ikke tillade dig sådan bare at ligge dig i hendes seng. De er nu så søde de dyr.

Danja

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 14. December 2009, kl. 15:36
Du kan da heller ikke tillade dig sådan bare at ligge dig i hendes seng. De er nu så søde de dyr.

He he nej hvad bilder jeg mig dog ind! Måtte også undskylde mange gange før hun blev god igen *GG*

Ja de er sku skønne er de, jeg har kun haft ilder i ca 6 måneder og allerede nu kan jeg ikke forestille mig et liv uden de små totter :)

Sølvsten

Citat fra: Danja Dato 14. December 2009, kl. 15:39
Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 14. December 2009, kl. 15:36

He he nej hvad bilder jeg mig dog ind! Måtte også undskylde mange gange før hun blev god igen *GG*

Ja de er sku skønne er de, jeg har kun haft ilder i ca 6 måneder og allerede nu kan jeg ikke forestille mig et liv uden de små totter :)

nej ved præcis hvordan du har det. Har der været et liv før man fik ilder?

Black Diamond

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 14. December 2009, kl. 14:00

At de logre med halen kan betyde mange ting. Det kan betyde de vil spille farlige. Men mange ildere gør det også når de er spændt på hvad der vil ske, i leg. Som når en af mine leger under et tæppe og en der vil angribe den, og de ikke ved hvornår den kommer ud, så logre nogle af mine med halen. Med meget af Ilderens sprog, så kan de små ting, betyde flere ting. Som når de hvæser. Det kan både være posetivt eller negativt når de gør det.
Men det ser bestemt sjovt ud når de gør det. Mine har nu aldrig gjort det ved andet end leg. Man kan også provokere dem til det, når man leger med dem. Når de ikke kan se hvad du gør og bliver ophidset for sjov. Jeg tror så heller aldrig jeg har haft en så vred ilder at jeg har set den gøre noget i den stil. Kun da Felina skulle undersøge Erikas hund. Der blev hun forskrækket og bange. Men der skreg hun i stedet og tissede en stråle analprut noget ud i luften. (hunden nåede at bide hende en smule..Hun er alt for provokeren og kunne ikke forstå et NEJ fra den)