Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Snötur!

Startet af Starshineferrets, 15. December 2009, kl. 14:04

Starshineferrets

Första snön kom idag... inte mycket, men det blev i allafall en tur ut med några av barnen!

Amor

Lava

Cherry

Black Diamond

Det er altså utroligt så smukke dine dyr er ***Suk**** <3 Og du er bare god til at tage billeder der bare viser dem så godt.  :love:

Malene

Det er i hvert fald mere sne end der er kommet her i dag :D
Gode billeder! Tøserne er godt nok blevet flotte :love:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

alvin

Rigtig gode billeder... og vidunderlig dyr.

www.fraekkefritter.dk

Julie

Hvor hyggeligt med lidt sne. Utroligt smukke dyr du har. :D

Starshineferrets

tusen tack :) ja, vi hoppas på ännu mera snö, som faktiskt ligger kvar, så att det andra gänget kan få komma ut!

Bawa

Sneeeeeeeeeeee :love: .. .. .. .. ..
Som altid nogle dejlige billeder <3

Anne

Åh jeg vil også have sne! Fine billeder som altid.

FerretParadise

Det er nogle rigtig dejlige billeder.
Amor ser helt herlig ud med et snefnug på snuden. <3
Pigerne ser bare så store ud, men det er de jo også, jeg er lidt forelsket i Sherry, hun er virkelig super smuk. <3
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Tænkte du måske kunne lave en opdragelse program til os andre, i at få ilderen til at stå stille og kigge ind i kameraet :lol:
For det er helt utroligt at dine vil det syndes jeg. Jeg kan næsten aldrig få mine til det >:| Kan får dem til meget andet, men ikke stå stille og se ind i kameraet..

Starshineferrets

tack :)
hihi mina står faktiskt inte still de heller ;) I just point and shoot and hope for the best! ;) och sedan slänger jag ca 700 bilder som INTE blir bra hehehe

lussingen

Super smukke dyr!! Pyt med sneen :P, jeg havde kun øje for de skønne ildere. Send dem straks her til Danmark, og jeg vil kysse den jord de betræder med deres fyrstelige fødder. For søren en flok lækre og smukke dyr du har <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 15. December 2009, kl. 19:08
Super smukke dyr!! Pyt med sneen :P, jeg havde kun øje for de skønne ildere. Send dem straks her til Danmark, og jeg vil kysse den jord de betræder med deres fyrstelige fødder. For søren en flok lækre og smukke dyr du har <3
Så kan det måske glæde dig, at jeg skal have en hvalp næste år, efter en af pigerne. ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

For syv søren da også Ann!!! Hvor er du bare heldig. Det skulle vel aldrig være sådan, at den hvalp evt. skal indgå i dit avl?? Så er der jo mulighed for at det virkelig kommer til at ske (altså det med at kysse den betrådte jord :fnis:). Det ville da bare være det ultimative. Hvorfor er det ikke snart år 2011?? Kan vi ikke bare springe år 2010 over? :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jo den hvalp skal bruges til avl.  ;)
Jeg har jo taget Jez, Juana og Romeo ud af avl, og skal derfor købe nye avlsdyr, og jeg har fået lov til at købe en af Sara fra næste års kuld.
Så da du jo står på min liste til 2 hvalpe, sååå... ;) :dans:
Ann Hillerslev.