Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tut og Emma

Startet af Black Diamond, 16. December 2009, kl. 16:39

Black Diamond

Så har jeg endelig fået mit helt eget kamera i dag. Endelig noget der kan tage ordenlige billeder af mine, syndes jeg selv, smukke dyr..
Her er lige et lidt af mine to, smukkeste dyr lige nu, syndes jeg.. Tutankhamon og lille Emma.

Emma

Tuddi 

Jeg skal nok komme med nogle af den anden snart  :fnis:

FerretParadise

Jeg synes Emma er rigtig smuk på det første billede. Jeg var lige ved at skrive at jeg er glad for at hun ikke skal med på Dif udstillingen, for hun ville ha været en hård konkurrent.

Det må være dejligt med et nyt kamera, tillykke med det. :)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Hun fik jo også en Anden plads sidst.. Men nej, hun skal ikke deltage til udstillingen i Januar.Men til Vif, regner jeg da med vi kommer alle sammen..

Julbert

De er ikke bare nogle virkelig pæne dyr, de ser da også rigtig kære ud! :)

AlisVolatPropiis

De er bare super smukke maria :D

Bawa

Gud hvor er Emma blevet smuk! (Tut også)
.. Lækkert med nyt kamera. Tillykke med det :dans:

Black Diamond

Tak.. Jeg syndes også de er utrolg smukke lige nu.  :fnis:

KariN

Nøj hvor er de bare lækre begge to :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

fine dyr men det ved du jo godt

Starshineferrets

Grattis till kameran! Gillare verkligen 2:a bilden! så fin!

Stef89

Nej hvor er Emma og Tut nogle smukke dyr!! ;)

Line

Sikke nogle fine dyr du holder dig :) Og tillykke med kameraet. Må man være så nysgerrig og spørge hvad det er for et du har anskaffet dig? :)

Black Diamond

Ja da :) Det var et tilbud jeg fik af en privat jeg kender.. Han havde et kamera han havde fået i i bytte for et der var gået i stykker inden for garentien. Og så fik han det her, men havde købt et andet.. Han ville havde 1300 for det i går. men jeg sage at det kunne jeg får et nyt for.. og i dag gik han ned på 1000. Så det tog jeg imod. Det er ikke det fedeste mærke men der er 10 mega pixels på så det er fedt nok. Det hedder Kodak Wide Angle.. Det er fint nok indtil jeg får rådt til det spejlrefleks jeg har kig på..

cibatuchsi