Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvor er jeg bare lykkelig lige nu!!!

Startet af Danja, 17. December 2009, kl. 23:35

Danja

Har længe været misundelig på jer der har fortalt om jeres putte-ildere, og været lidt ked af at mine tøser ikke vil putte ved mig.

og nu er det mest fantastiske sket, Daisy er begyndt at ville putte ved mig  :dans: Var helt bange for at hun var ved at blive syg da hun forleden dag faldt i søvn ved mig, men nej nej tror skisme at den bette er begyndt at synes at det er hyggeligt  :D

Har lige haft hende oppe for at give hende hendes vitamin pasta og da hun er færdig begynder hun at vaske mine øjenbryn og kinder, og så ruller hun sig ellers sammen på min brystkasse og falder i søvn med et lille suk  :love:

Og nu sidder jeg her med min lille pige på armen og er bare så super glad inden i, jeg troede virkelig aldrig at jeg kom til at opleve dette øjeblik, og håber bestemt ikke at det bliver sidste gang hun vil putte ved mig. Får helt en lille drøm om at hun en dag bevist kravler op til mig for at putte, men ved ikke om jeg tør håbe på det :)

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at høre, det gør også mig glad.
Der er næsten ikke noget bedre, når de begynder at ville pytte hos en. <3
Ann Hillerslev.

Pipvig

Hvor er det dejligt at læse om.
Håber at det sker igen. :)

cibatuchsi

dejlig læsning. og ja det er bare skønt så de ruller sig sammen hos en og bare putter....

Sølvsten

Hvor er jeg glad på dine vegne og måske også lidt misundelig men kun på den gode måde.

KariN

Det er super dejligt når de vil det :D og man bliver simpelthen så glad
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Danja

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 18. December 2009, kl. 10:33
Hvor er jeg glad på dine vegne og måske også lidt misundelig men kun på den gode måde.

Kan godt forstå din misundelse, jeg har selv være utroligt misundelig når jeg har set billeder osv og ildere der ligger og putter ved deres ejere. :)

Citat fra: Pipvig Dato 18. December 2009, kl. 10:13
Hvor er det dejligt at læse om.
Håber at det sker igen. :)

Håber bestemt også at det sker igen, jeg smeltede helt da hun faldt i søvn med et lille suk... Det er utroligt så meget en lille ting kan betyde :D