Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ny tøs

Startet af ilderhjemmet, 19. December 2009, kl. 10:22

ilderhjemmet

Hej, jeg må vist lige præsenterer mig selv Båt Båt

Jeg hedder lucky, jeg blev for et par måneder siden fundet i Vestskoven i en papkasse  :o af en sød dreng  <3, jeg var meget afkræftet og svag, men drengen tog mig med hjem til en sød dame som er vererinærsygeplejerske (trine)  <3, hun har plejet og passet mig indtil i torsdags, hvor jeg måtte skifte til et nyt hjem, fordi Trine har også en hund og Ara papegøje, hunden og jeg havde det rimelig ok, men jeg havde lært at kravle op til papegøjen og Trine blev lidt nervøs for at jeg ville blive bidt at papegøjen så hun turde ikke ha' mig længere.(Tak Trine fordi du gav mig en chance  <3,
heldigvis havde Trine og Skipper lidt kendskab til hinanden og Trine ringede til ham for at høre om jeg kunne bo hos ham og Gitte og vupti nu er jeg her. Jeg har hilst på alle de andre af mine artsfæller og de har taget rigtigt godt imod mig  :dans:, selv de dersens katte der tror de bor her har taget pænt imod mig  8)

Jeg er en lille standart, ikke ret stor, jeg vejer (torsdags) 640 gr, jeg er meget kælen, elsker at kysse  <3 og trisse rundt og undersøge alt i mit nye hjem. Jeg tror at jeg nok skal falde til her, lige nu leger jeg med Filine og Plato - BÅT BÅT  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

Det var da dejligt.. :) tillykke med hende!

Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Soelberg`s SUN ferret

lussingen

Hej Lucky.

Stort tillykke med at du har fundet dig et godt hjem. Det er dejligt at vide, at der er nogle søde mennesker, der vil give os ilderdyr en ekstra chance, når andre har kasseret os. Jeg kan godt forstå du er glad for din nye madfamilie, og de ildervenner du har fået. De dersens katte skal du bare ignorere. De er ikke værd at spilde kostbar tid på ;)
Min madmor og madfar har en veninde boende herhjemme i øjeblikket, og hun har 4 katte, der også bor her. Jeg værdiger dem ikke et blik (lad være med at fortælle til nogen at jeg er skide bange for dem!!!!)
Alle os ilderbasser herhjemme glæder os til at høre mere fra dig. Velkommen til <3

P.s. Hvis du ikke har nogen kæreste, så vil jeg gerne lægge billet ind? De ildertøser der bor her fatter ikke hvor hamrende lækker og charmerende jeg er :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Dejligt at du har fået et nyt og kærligt hjem.
Gitte og Skipper skal nok passe godt på dig, det er jeg helt sikker på.
Jeg kan ikke lide katte, de har lange ben..

Båt
Zefyr.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

tillykke med dit nye hjem, du er kommet det helt rigtige sted hen. det er smadder søde mennesker.
vi er kede af at læse om din første ejer ikke ville have dig mere og bare "smed" dig ud.

båtte båtte båt de 6 fra fr.værk

Lena og Peter

Båt, Båt..

Jeg vil lige præsenterer mig selv. Jeg hedder Laban, og jeg kan kun fortælle dig at du er kommet til alletiders dejlige mennesker, og hvis de en dag bliver lidt sur, skal du bare ligge helt stille i deres arme, og så smelter Gittes hjerter fuld stændig. Jeg ved hvad jeg snakker om, for har selv prøvet det...  :fnis:

Tillykke med hende..

Black Diamond

Sikke en masse du har været ude for. Men jeg tror du har fået taget et rigtigt godt valg med dine nye mennesker. Min mor siger de er rigtig søde!! Jeg har mødt dem engang, hvor vi skulle køre meget langt i bil. Og der mødte jeg Gitte. Jeg kunne godt lide hende, selvom jeg "kom til" at bide hende i fingern ret hårdt, fordi jeg var så bange og ked af at blive skildt fra min mor. Men jeg er glad for at høre du skal bo hos dem nu. Tillykke med det alle sammen.

Mange båt fra Kida  :love:

ilderhjemmet

båt båt, hvor er i søde  :)

Lussingen: jamen jeg har ingen kærester endnu, men her er 4 dejlige drenge herhjemme - måske jeg ku' bli' kærester med en af dem, men der er da altid plads til en hamrende good lucking og charmerende ilderdreng, men jeg er lidt forsigtig  >:|

Zefyr: De er igang med at fede mig op, jeg får lidt A/D hver dag :)

Cibatuchsi: Jeg kan heller ikke forstå min første ejer  :S, for jeg er nemlig sød, kærlig  :D

Laban: hi hi, det var lige præcis det jeg gjorde og så kyssede jeg hende både på arm og i ansigt  :fnis:, og ja du har ret - hun smeltede helt

Kida: kan da godt forstå at du "kom" til at bide hende, lang køretur og pludselig er du hos en fremmed dame, det tror jeg godt hun ku' forstå.

Båt Båt og takker for alle jeres hilsener, skulle hilse fra mine madforældre og sige tak og noget der hedder GLÆDELIG JUL - hvad det så end er.

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Glædelig jul er: Levende lys, mennesker der griner og snakker meget, en masse godbider, varme, gaver og legetøj, en masse papir på gulvet som man må lege i.

Båt
Zefyr.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

nåhh, det var så det mine madforældre havde holdt igår, jeg sov altså det meste af tiden, men vågnede da en af gæsterne begyndte at TRUTTE på et eller andet blankt stort noget, jeg blev helt forskrækket  :o, men madfar kom og nussede mig med det samme  :)

Julbert

Tillykke med den nye bette pige :)

Sølvsten

Til lykke med hende. Godt at I findes!

Anne

HVordan kan man dog finde på at efterlade en lille lder i en papkasse. Og så i den kulde! Godt hun blev fundet