Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Halløjsa!

Startet af Kuromi, 21. December 2009, kl. 22:01

Kuromi

Halløj! Jeg syntes lige at jeg måtte præsentere mig selv;
Jeg hedder Stina og er en pige på 19 år. Jeg bor lige pt. i Borup på Midtsjælland, sammen med min kæreste Steffen.

Jeg fik min første ilder, Alexi, her i sommers fra Olsen's Ilderopdræt, og det var da også [user]cibatuchsi[/user] der fik lokket mig herind. :)

Alexi er den dejligste og gladeste lille pige, hun båtter fra det øjeblik jeg lukker hende ud af buret om eftermiddagen, til det øjeblik hun bliver lagt i seng igen sen aften. :D
Hun er dejlig flabet, men uden at være rigtig slem; hun napper da i tæer engang imellem når det bliver for fristende, men hun er SLET ikke i tvivl om hvornår hun gør noget som hun ikke må, for hvis hun er kommet til at nappe lidt for hårdt under leg, så kommer hun tilbage og slikker på ens fingre og ser meget skyldig ud. :D
Hun elsker at gå små ture i snor, når altså liiige passer hende, og det ikke er for koldt. Og så er min computertaske og min Muse trøje ellers hendes yndlingssteder at ligge sig til at putte.

Jeg regner med at skulle have en ilder mere her i løbet af foråret/sommeren, helst en lille dreng. :)
Jeg har ikke sat mig så meget ind i de forskellige farver endnu, men efter at have kigget lidt rundt er jeg faldet lidt for silver, pastel og DEW. Så hvis der er nogen der forventer at få hvalpe i de farver inden for den nærmeste fremtid, så er jeg interesseret. :)
Ellers vender jeg med glæde tilbage til de rare mennesker som jeg fik Alexi fra. :D

Nåh, det må vidst være det. Hej hej! :D

cibatuchsi

åhh der er den smukke tøs jo....
velkommen herind stina, håber du kommer at kunne bruge siden til en masse.
eller det er jeg overbevist om for det er en flok dejlige mennesker herinde.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

PiaLyng

Malene

Velkommen til Ferretopia :D Jeg håber du bliver glad for at være her.

Jeg ville ikke turde lade mine ildere sove i min Muse trøje.. Men jeg har så også en der godt kan lide at æde tøj :fnis: Muse er mit absolutte yndlingsband.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Kuromi

Kuromi

Citat fra: Malene Dato 21. December 2009, kl. 22:14
Velkommen til Ferretopia :D Jeg håber du bliver glad for at være her.

Jeg ville ikke turde lade mine ildere sove i min Muse trøje.. Men jeg har så også en der godt kan lide at æde tøj :fnis: Muse er mit absolutte yndlingsband.

Jaa, også mit! :D
Heldigvis spiser Alexi den ikke, hun er bare helt vild med hætten.

Julie

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Shamua

hvor er hun fin :)... velkommen til :)

Vh. Marianne

holmer

Hej stina.
Velkommen til. Dejligt at se tøsen, og hun har det godt. Hun er oz bare en dejlig tøs :D
Men håber du kan bruge siden til noget 8)

Pipvig

Hej Stina
velkommen hertil.
Hilsener Stine

Anne

Sølvsten

Velkommen og sikke en dejlig tot

Bawa

Hej Stina. Velkommen til.
Alexi ser godt nok dejlig ud :love: