Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Far & Dotter Lump!

Startet af Starshineferrets, 22. December 2009, kl. 15:39

Starshineferrets

Det blev ett par vändor ut i snön med flera av barnen, och förutom att jag insett att jag inte har en enda iller som gillar promenader elelr snö, så fick jag lite bilder på Ludde och hans dotter Daisy..

Malene

:o Man kan godt se det er far og datter. Men Daisy er altså ikke helt så flot som farmand, med den næse der :fnis:
Rigtig flotte billeder :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

hahaha ja visst är släktskapet uppenbart... men daisy.. ja... jag vet faktiskt inte riktigt vad hon är för något :S Poster child för hur en nos INTE ska se ut kanske?

Bawa

Waaaaaaaaaaaaaa :'D <3 !!!!!!!!!!! .......
Hvor eeeer de bare flotte! Daisys pels er da for lækker.
Men .. Hendes næse .. Ja .. Charmerende er den da :D

FerretParadise

Det er nogle rigtig dejlig billeder.
Ja man kan sagtens se at de er i familie, de er virkelig nogle smukke dyr.
Jo jo den der tud der....  Men den er da charmerende, måske bare ikke så feminin.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack så mycket :)
haha ja.. daisy... suck :P inte den mest feminina näsa ;)

lussingen

Hvor er Ludde dog bare sød og se på. Han minder lidt om min Loke :) Og nej, Daisys næse er måske ikke den mest feminine, men hvor ser hun dog også bare kær ud :ja:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Black Diamond

Hvor er hun bara smuk Sara.. Suk <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

NEEEEJ hvor er Ludde dog bare lækker! kan han ikke sendes hjem til mig på fyn????  :dans:

KariN

Sikke nogle gode billeder og hvor er de dog lækre begge to :) Jeg syns da at hendes næse er charmerende :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

jag och illrarna tackar så mycket för de fina komplimangerna :)