Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ulvespor

Startet af Emils far, 1. Januar 2010, kl. 19:42

Emils far

Da jeg kørte afsted på nytårsfejring i går, huskede jeg lige at tage et billede af nogen spor lige ved min indkørsel. Så dem godt nok nogen dage tidligere, men glemte så det hele.
Som sagt så gjort, og jeg viste billedet til mine venner, og det er ikke tvivel...det er ulvespor.
Dyret har kommet ud af skoven lige overfor mit hus, for så at løbe på vejen langs min have...
I morgen skal jeg prøve at følge sporet inde i skoven for at se om det er nogen rester af et dyrekadaver der, fordi det lå lidt indmad fra et dyr lige der hvor sporet kom ud af skoven.

Link til andre ulvespor: http://images.google.no/images?q=ulvespor&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=MTw-S92CMsT4-AbiyemuCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBIQsAQwAA


Det er aftryk af min hånd ved siden af.

mvh.
Lars

FerretParadise

Jeg synes altså det er så spændende sådan noget, gid jeg kunne komme med på den tur imorgen.
Dejlig billede Lars. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

ej hvor spændende.
ja her i DK har vi jo ikk ulve så bliver helt sådan weee inden i når jeg høre sådanne noget...
jeg vil så gerne opleve at se en ulv i naturen...
håber du finder noget for enden af sporerne

FerretParadise

Ja sådan har jeg det også.
Og så hører jeg, at ulven er kommet ud fra skoven, lige hvor mit vindue er i mit værelse.
Ih nu føler jeg næsten at det er "min" ulv..
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

håber vi får bare lidt dyr at se på turen til norge:)

Emils far

Citat fra: FerretParadise Dato  1. Januar 2010, kl. 19:52
Ja sådan har jeg det også.
Og så hører jeg, at ulven er kommet ud fra skoven, lige hvor mit vindue er i mit værelse.
Ih nu føler jeg næsten at det er "min" ulv..

Ja sporene er jo ikke mere end ca 5 m fra husvæggen,  så den har været lige udenfor dit vindu

Bawa

Ulve er noget af det bedste jeg ved :')
Det har altid været mit yndlingsdyr. Hvor er det spændende!

cibatuchsi

Citat fra: Bawa Dato  1. Januar 2010, kl. 20:01
Ulve er noget af det bedste jeg ved :')
Det har altid været mit yndlingsdyr. Hvor er det spændende!
oz et af mine. de er så flotte

PiaLyng

Ej hvor facinerende :D!
Det må være en fed oplevelse at bare se sporene rigtig :D!

Julie

Hvor er det bare spændende. Jeg gad godt bo i et land med ulve. Det er virkelig nogle fantastiske dyr

Bawa

#10
Citat fra: cibatuchsi Dato  1. Januar 2010, kl. 20:04
Citat fra: Bawa Dato  1. Januar 2010, kl. 20:01
Ulve er noget af det bedste jeg ved :')
Det har altid været mit yndlingsdyr. Hvor er det spændende!
oz et af mine. de er så flotte
Mmmhh, alvorligt  flotte :')

PiaLyng

Citat fra: Julie Dato  1. Januar 2010, kl. 20:30
Hvor er det bare spændende. Jeg gad godt bo i et land med ulve. Det er virkelig nogle fantastiske dyr

Også mig :)!

Julie Stuhr

Her i 2010 får Knuthenborg Park og Safari ulveanlæg.
(Kryds fingre for jeg får praktikplads der, så skal jeg nok tage billeder til jer ;) )

cibatuchsi

Citat fra: Julie Stuhr Dato  1. Januar 2010, kl. 22:42
Her i 2010 får Knuthenborg Park og Safari ulveanlæg.
(Kryds fingre for jeg får praktikplads der, så skal jeg nok tage billeder til jer ;) )
ja det så jeg sidst vi var derinde. og tro mig jeg kommer igen så snart det er kommet op;)