Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Very Important Ferrets 2010

Startet af Barky, 7. Januar 2010, kl. 21:09

Katrine

Citat fra: tzari Dato 24. Februar 2010, kl. 19:12
Kan ikke finde den med max antal ildere? Eller er det det med man kun må fylde for en løbegård?

Det står vist under tilmelding.
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Citat fra: tzari Dato 24. Februar 2010, kl. 19:12
Kan ikke finde den med max antal ildere? Eller er det det med man kun må fylde for en løbegård?

Det står på denne side:

http://www.vif-udstilling.dk/tilmelding.html

I år har vi valgt at sætte en begrænsning på at hver deltager/udstilller kun kan deltage med max 10 dyr.
Ønsker man at deltage med flere end dette, kommer dyrene på en venteliste.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: tzari Dato 24. Februar 2010, kl. 19:12
Kan ikke finde den med max antal ildere? Eller er det det med man kun må fylde for en løbegård?
Her er lidt mere

Medbringelse af løbegårde på udstillingen:

Det er naturligvis tilladt at medbringe en løbegård til udstillingen.
Men for at undgå at der kommer for mange løbegårde til at det er muligt at færdes omkring, for både udstillere og gæster, bliver vi nødt til at opstille nogen regler. Således at arrangmentet kan forløbe så smertefrit som muligt.

Løbegårde:
- med vandtæt bund
- max 1 pr. udstiller
- skal forhåndsreserveres efter først til mølle princip
- max 2 m. i diameter



tzari

Så mange dyr har jeg slet ikk :) Tak for det :) Men man må kun have en løbegård til de 10 eller må man have løbegård OG bur med så?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

FerretParadise

Du må selvfølgelig også godt have bur med. ;)

Jeg har selv begge dele med.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

#50
Jeg har lige et andet spørgsmål vedr. udstillingen.

Som nogle ved herinde, kan vi bare ikke finde ud af det med farverne... :lol:

Er VIF reglerne lige som reglerne på DIU med hensyn til roan.???

På DIU var man automatisk i andre farver hvis ens ilder har roan, mens i Norge er det lige gyldigt, der er man i den farve som ilderen er. Roan eller ej

Vi håber der er nogle der kan hjælpe os...

Anne

Man kom ikke automatisk i andre farver hvis ens ilder var roan på diu. Det var kun hvis man anmodede om at komme i andre farver den talte ind.

Der var nogle enkelte roan ildere i normal klasser.

Lena og Peter

Citat fra: Anne Dato 24. Februar 2010, kl. 19:20
Man kom ikke automatisk i andre farver hvis ens ilder var roan på diu. Det var kun hvis man anmodede om at komme i andre farver den talte ind.

Der var nogle enkelte roan ildere i normal klasser.

Det er ikke rigtig Anne.... Vi fik at fortalt at Minnie skulle i andre farver fordi hun var roan.
Vi sendte billeder af hende fordi hun havde skiftet farve fra chokolade til vildtfarve, og fik herefter fortalt at hun stadigvæk skulle i andre farver p.g.a. roan.

Anne

Det har nok været fordi i stratede med at ansøge hende i andre farver. Havde i skrevet at i foretrak at få hende i normal klasse så havde i fået det.

Barky

Citat fra: ilderbanden Dato 24. Februar 2010, kl. 19:19
Er VIF reglerne lige som reglerne på DIU med hensyn til roan.???

Det kører lidt som i Norge på VIF.
Hvis f.eks din ilder er standard, men har roan, så er den jo stadig standard. Bare en "dårlig" standardfarve.
På ildere hvor farven er fuldstændig umulig at skelne, eller hvis de er den eneste chokolade ilder i norden og der derfor ikke kan dannes en klasse (*G*).
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Citat fra: Barky Dato 24. Februar 2010, kl. 19:36
Citat fra: ilderbanden Dato 24. Februar 2010, kl. 19:19
Er VIF reglerne lige som reglerne på DIU med hensyn til roan.???

Det kører lidt som i Norge på VIF.
Hvis f.eks din ilder er standard, men har roan, så er den jo stadig standard. Bare en "dårlig" standardfarve.
På ildere hvor farven er fuldstændig umulig at skelne, eller hvis de er den eneste chokolade ilder i norden og der derfor ikke kan dannes en klasse (*G*).

Det var dejligt at høre.. Så har vores "dårlige" pastel chancen for at blive bedste Pastel igen... :lol:

Barky

Hehehe..... Det er det samme med min gamle dreng.. Han er efterhånden så dårlig i farven at man næppe kan kalde ham standard.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Hvad siger I til en ny klasse..?

Dårlige farver.   :lol:

Shamua

har lige et spørgsmål

Der står at i har 30 pladser til folk som regner med at få en hvalp i løbet af sommeren.

Hvis jeg nu gerne vil reservere en plads til èn, hvornår skal man så betale denne? Samme tid som de andre - altså senest en måned efter tilmelding?

Grunden til at jeg spørger er at jeg ikke er helt sikker på om jeg får en hvalp, men hvis jeg får, vil jeg jo gerne have den med!


Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Shamua Dato 25. Februar 2010, kl. 02:03
har lige et spørgsmål

Der står at i har 30 pladser til folk som regner med at få en hvalp i løbet af sommeren.

Hvis jeg nu gerne vil reservere en plads til èn, hvornår skal man så betale denne? Samme tid som de andre - altså senest en måned efter tilmelding?

Grunden til at jeg spørger er at jeg ikke er helt sikker på om jeg får en hvalp, men hvis jeg får, vil jeg jo gerne have den med!


som jeg forstår det, og ja jeg kan jo tage fejl så de må lige rette mig hvis det er. så resever du en plads når du tilmelder de andre. og så kommer der en dato for hvornår hvalpen senest skal tilmeldes(med navn, farve osv) og hvornår denne skal betales inden.