Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Very Important Ferrets 2010

Startet af Barky, 7. Januar 2010, kl. 21:09

Masa


Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato 25. Februar 2010, kl. 07:34
Citat fra: Shamua Dato 25. Februar 2010, kl. 02:03
har lige et spørgsmål

Der står at i har 30 pladser til folk som regner med at få en hvalp i løbet af sommeren.

Hvis jeg nu gerne vil reservere en plads til èn, hvornår skal man så betale denne? Samme tid som de andre - altså senest en måned efter tilmelding?

Grunden til at jeg spørger er at jeg ikke er helt sikker på om jeg får en hvalp, men hvis jeg får, vil jeg jo gerne have den med!


som jeg forstår det, og ja jeg kan jo tage fejl så de må lige rette mig hvis det er. så resever du en plads når du tilmelder de andre. og så kommer der en dato for hvornår hvalpen senest skal tilmeldes(med navn, farve osv) og hvornår denne skal betales inden.

oki tak.. sådan forstår jeg det også, så må det være sådan. ;)

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Så er vi desværre ved at være der hvor ventelisten starter. Der er stadig nogle få pladser, som vi hurtigst muligt vil give besked, dog mangler Julia pt et tastatur da hendes desværre er gået i stykker. De sidste vil få besked så hurtigt som overhovedet muligt.

Vi håber dog stadig på at få plads til flere,vi arbejder på at finde tre dommere, hvilket ville øge antallet af mulige pladser og erfaringen viser at nogle altid melder fra, så det er en god ide at skrive sig på venteliste, eller hvis man allerede har tilmeldt sig, så ikke miste håbet. Vi ønsker også alle kan deltage og vil prøve vores bedste.

Mvh VIF-Crew

lussingen

Ihhhh så vil jeg krydse fingre. Jeg har endnu ikke hørt noget og synes selv jeg tilmeldte relativt tidligt (1. marts kl. 7.30 :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KittAnderson

eeej. håber da også et jeg har fået mine pladser :(
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Stubba

jeg synes det er lidt trist, hvis man skal holde sig oppe om natten for at få en plads. Men krydser fingre! jeg håber også at jeg får mine pladser. :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Kære VIF

Jeg undskylder på forhånd at jeg kontakter jer her igennem, men jeg kan ikke sende mails til VIF tilmelding. Jeg får et retursvar der siger at jeres postkasse er fyldt og derfor ikke kan modtage mine mails. Hvad gør jeg?

Sølvsten

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  3. Marts 2010, kl. 22:27
Kære VIF

Jeg undskylder på forhånd at jeg kontakter jer her igennem, men jeg kan ikke sende mails til VIF tilmelding. Jeg får et retursvar der siger at jeres postkasse er fyldt og derfor ikke kan modtage mine mails. Hvad gør jeg?

Jeg tror problemet er løst!

CarinaNielsen

er jeg den eneste som ikke har fået noget svar fra vif. ? håber på mine basser har fået pladser.
Basserne fra Herning. :)

Lena og Peter

Citat fra: Rofus Dato  3. Marts 2010, kl. 20:48
jeg synes det er lidt trist, hvis man skal holde sig oppe om natten for at få en plads. Men krydser fingre! jeg håber også at jeg får mine pladser. :)

Det er vel ligesom når der er et stort musiknavn der spiller i Danmark. Så må man jo også være der når billetsalget starter.
Men jeg håber da at alle der gerne vil med, kommer med...

Stubba

Citat fra: ilderbanden Dato  4. Marts 2010, kl. 08:03
Citat fra: Rofus Dato  3. Marts 2010, kl. 20:48
jeg synes det er lidt trist, hvis man skal holde sig oppe om natten for at få en plads. Men krydser fingre! jeg håber også at jeg får mine pladser. :)

Det er vel ligesom når der er et stort musiknavn der spiller i Danmark. Så må man jo også være der når billetsalget starter.
Men jeg håber da at alle der gerne vil med, kommer med...

Det ved godt godt, det var heller ikke sådan ment.. Eller. Jeg synes det er trist, men sådan er det jo :) ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

#71
Vi arbejder på at få 3 dommere, så alle der vil med, kan få muligheden for det. ;)

Julia er stadig uden tastatur, så vi må alle have lidt tålmodighed, hun skal nok få ordnet de sidste tilmeldinger, så hurtigt som muligt.

Mvh VIF-Crew
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato  4. Marts 2010, kl. 09:01
Vi arbejder på at få 3 dommere, så alle der vil med, kan få muligheden for det. ;)

Julia er stadig uden tastatur, så vi må alle have lidt tålmodighed, hun skal nok få ordnet de sidste tilmeldinger, så hurtigt som muligt.

Mvh VIF-Crew

Hvor dejligt!

Barky

Hej alle sammen, så har jeg fået tastatur igen idag (Tusind tak til Ann som gad komme til mit arbejde og aflevere et!!).

Jeg starter op på mailsene igen om lidt. (læs: Når jeg har fået kvalt min kat, som tyggede ledningen til mit tastatur over tirsdag aften!!)
Ja, som Trine skrev så er der ved at være fyldt godt op på VIF, men selvfølgelig arbejder vi på højtryk med at få så mange med som muligt! Da dette jo gerne skal være en begivenhed som langt de fleste kan deltage i. :)

Mvh
Julia
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KittAnderson

Hold da op!
jeg har ikke fået pladser :(
Jeg skrev ellers den første lige da jeg kom hjem :( :( :(

Håber der bliver plads...
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.