Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Very Important Ferrets 2010

Startet af Barky, 7. Januar 2010, kl. 21:09

Julie Stuhr

Gud ja, det har jeg heller ikke fået.

AlisVolatPropiis

I får ingen mails, at der ikke er blevet ændret på hjemmesiden beklager jeg. Alle der ikke har modtaget en venlig mail med "vi har desværre ikke modtaget penge fra dig" og som har modtaget det midlertidige katalog er med. :) 

Julie Stuhr


A_M_T >Team Unique Ferrets<

super tak tak, så behøver jeg ikek og sparke printeren igang!

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 23. Oktober 2010, kl. 19:50
I får ingen mails, at der ikke er blevet ændret på hjemmesiden beklager jeg. Alle der ikke har modtaget en venlig mail med "vi har desværre ikke modtaget penge fra dig" og som har modtaget det midlertidige katalog er med. :)

Min mail har intet med det at gøre :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato 23. Oktober 2010, kl. 22:03
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 23. Oktober 2010, kl. 19:50
I får ingen mails, at der ikke er blevet ændret på hjemmesiden beklager jeg. Alle der ikke har modtaget en venlig mail med "vi har desværre ikke modtaget penge fra dig" og som har modtaget det midlertidige katalog er med. :)

Min mail har intet med det at gøre :(
jeg har egentlig heller ikke rigtig fået svar på om min mail er nået frem?!

Shamua

Jeg mangler også et svar på noget med dommerkommentar. Men regner da med at det er i orden når man ikke får et svar...  >:| Om ikke andet, så kunne få det tilføjer på dagen?

Vh. Marianne

KariN

Jeres mails er nået frem, der har bare været lidt knas med mailen :) - Dette er der ved at blive rettet op på i skrivende stund :)

Jeg beklager ventetiden
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Kan man egentlig godt få tilføjet noget på dommerskemaet på dagen?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Citat fra: Eliza Dato 25. Oktober 2010, kl. 14:39
Kan man egentlig godt få tilføjet noget på dommerskemaet på dagen?

Gud ja, jeg har da slet ikke tænkt over om man kunne det.

Jeg har bare været vant til at jeg til enkelte andre udstillinger har kunne få vedlagt en dyrlægeudtalelse på dagen. (men okay det kræver så heller ikke så meget arbejde som at skulle sidde og skrive kommentarer på adskillige dommerskemaer)

For hvis Potter ikke når at komme i vinterpels inden udstillingen så har han et kæmpe barberet stykke på den ene side.

Eliza

Citat fra: Stephanie Dato 25. Oktober 2010, kl. 14:55
Citat fra: Eliza Dato 25. Oktober 2010, kl. 14:39
Kan man egentlig godt få tilføjet noget på dommerskemaet på dagen?

Gud ja, jeg har da slet ikke tænkt over om man kunne det.

Jeg har bare været vant til at jeg til enkelte andre udstillinger har kunne få vedlagt en dyrlægeudtalelse på dagen. (men okay det kræver så heller ikke så meget arbejde som at skulle sidde og skrive kommentarer på adskillige dommerskemaer)

For hvis Potter ikke når at komme i vinterpels inden udstillingen så har han et kæmpe barberet stykke på den ene side.

Han får da svært ved at nå og komme i vinterpels hvis han ikke allerede er startet..

Jeg har haft lidt bøvl med min mail og må indrømme at jeg har glemt hvilke udstillinger jeg har skrevet det til og hvilke jeg ikke har, så derfor kunne det være rigtig dejligt hvis det bare kunne tilføjes på dagen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

alvin

Så er det i dag god dag alle sammen

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Ann Hillerslev.

cibatuchsi

nu vil vi også se at komme hjemmefra. god dag til alle der deltager og ttil alle andre.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så er vi også klar til at køre :dans:
er godt nok ret træt, men skidt...
Ses...