Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nytårsgave til dyrene

Startet af lussingen, 9. Januar 2010, kl. 08:50

lussingen

Vi har købt en lille nytårsgave til vores 5 dejlige ildere.
Vi har i 4 måneder haft en veninde boende, samt hendes 5 katte, og de havde et kæmpe kradsetræ, som ilderne var helt vilde med. Det gik fra gulv til loft, hvilket gav mig dårlige nerver flere gange, når jeg måtte pille bamserne ned fra toppen af :fnis:
Vi har derfor købt et mindre, og de er simpelthen så glade for det :ja:

Træet vi har købt er dette, det har nummer CEN007

http://www.cen-maine-coon.dk/3618544

Jeg sætter nogle billeder af dyrene ind, når jeg får taget nogen her i weekenden (og når de altså gider sidde stille :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Raiden

Nøjs.. Glemte lige at der stod 007 og ikke 777, for det er fandme da noget af en kradser. :D

Men 007 er sgu ok. Tror faktisk jeg vil invenstere i såen et, så jeg slipper jeg at skifte sofatæppe. *G*

FerretParadise

Glæder mig til at se billeder af dyrene i det.
Jeg skal også snart købe et nyt ud til min altan, det er ikke så lækkert mere, da de spiser deres kød inden i den nederste hule.
Ann Hillerslev.

lussingen

Ann: Så kan jeg godt forstå du overvejer at købe et nyt... Ikke lækkert med kødrester i hulerne :fnis:
Herhjemme er de superglade for det. Jeg har dog lidt svært ved at forestille mig en kat i det.. Enten skal den være umanerlig lille, eller også må det være beregnet til killinger, for det er ikke så stort ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

(http://www.cen-maine-coon.dk/picture.aspx?id=22787154)

^ Er det det der? :D Vi har et magen til herhjemme. De elsker det :dans:

AlisVolatPropiis

Man skulle være ilder hos mette......hvis bare jeg ikke var så højdeskræk :lol:

Hvor er det bare fedt altså o.O og egentlig ret billigt o.O hvad er målene på det? o.O...jeg er så misundelig!....og så ville det ikke engang være til mig :lol:

katja

det er godt nok nogle lækre kradsetræer de har, må lige have sparret lidt op til et,
ejer af 7 dejlige trolde,