Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Udbryderkongen ?

Startet af Lea, 10. Januar 2010, kl. 16:20

Lea

Citat fra: A_M_T Dato 12. Januar 2010, kl. 20:17
Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 20:16
Citat fra: A_M_T Dato 12. Januar 2010, kl. 20:12
Hmm kunne man så ikke ikke i sådanne tilfælde ha et mindre kaninbur stående som han kunne blive lukket ind i den dag du ved viceværten kommer på besøg??? og så lukke ham ud ligeså snart du kommer hjem. Altså hvis du virkeligt gerne vil ha ham fritgående til hverdag?!

Jeg har et bur som jeg spørger til råds om låse og det bur kan han sagtens være i mens jeg ikke er hjemme, når viceværten kommer. dog skal den rigtig låseteknik findes. (dog har jeg fundet ud af det)
Super, så er emnet vel uddebatteret?!

Ja (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Stubba

kan vi ikke være ligeglade med viceværten og det? det var jo bare nogle råd om låse ..
altså, hvis i skal diskutere det - kan i så ikke fortsætte i den tråd Lea har lavet én gang?

- men som de andre siger. så sæt låsene mod et stykke som ikke kan åbnes. dvs. ikke mod en af skufferne eller den anden låge, men måske mod "låget" og "bunden".
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julie Stuhr

Og det er vel ikke relevant mht. den tidligere diskussion om transportkassen.

.. Dog vil jeg sige at løbegårdsideen var en god ide, måske rundt om buret bare? Altså hvis han ikke kan kravle op af buret?

Lea

Han kan sagtens kravle op af hans bur (: men har fundet en løsning, så håber på den holder

Raiden

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2010, kl. 20:03
Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 20:02
Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 19:59
Så må jeg da være dyreplager, for mine tre piger går i en løbegård når de ikke er ude :nej:
Løbegården er STØRRE end deres bur, så jeg kan ikke lige se problemet i det?

Hvor har jeg nævnt dyreplager kunne jeg godt tænke mig at vide? jeg siger at det er syndt for dyret..

Nej men det er oki at DU havde en ilder siddende i en transportkasse :S Så der er altså forskel på folk

Ej Hold dog op. Kom videre i livet, mennesker. :s

Julie

[besked=Julie]SÅ er den ged vist barberet. Hvis der er andre problemer end låsene, bedes I oprette en ny tråd(såfremt den er relevant for andre) eller tage den over pm. Mange tak[/besked]

Bawa

Fandt du en løsning til at holde ham inde? :)

Lea

Selvfølgelig har jeg sagt nogle gange (:

cibatuchsi

Citat fra: Lea Dato 20. Januar 2010, kl. 10:23
syntes ellers jeg havde set buret til salg på dba, men nok bare mig der har tittet forkert

FerretParadise

Jamen at sælge det er jo også en form for løsning. ;) :lol:
Ann Hillerslev.

Bawa

Citat fra: Lea Dato 20. Januar 2010, kl. 10:23
Undskyld jeg spurgte så :S ..

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 20. Januar 2010, kl. 11:11
Jamen at sælge det er jo også en form for løsning. ;) :lol:

Ja det var jo et råd flere af os kom med  :fnis:

Lea

Sjovt nok er det ikke løsningen (:

cibatuchsi

Citat fra: Lea Dato 20. Januar 2010, kl. 16:41
Sjovt nok er det ikke løsningen (:
så har jeg nok bare set forkert, var ellers sikker på det var dit jeg så. men ja der er jo mange skabsbure derinde;)