Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Juniorerna

Startet af Starshineferrets, 12. Januar 2010, kl. 00:17

Starshineferrets

tja, i brist på annat att göra fick kameran vara med när jag desperat försökte få juniorgänget att leka med mig... särsklit intresserad eutav att leka med mig var de däremot inte, men lite bilder blev det som vanligt  :-$

Amazing Ferret

Er det 1 ilder eller flere forskellige  :fnis: for hvis der er flere kan jeg ikke se forskel  :fnis:

Starshineferrets

HAHAHAHA you have a point :P det är 5 olika.. 3 honor och 2hanar :D

Amazing Ferret

Oki så  :fnis: Bare du kan se forskel  :P

Starshineferrets

haha ja NU kan jag.. men när jag hade 8 identiska valpar hade jag inte en chans :s Började se skillnad på valparna utan microchip läsare när de var runt 12 veckor :s

Malene

De er bare så flotte :D Men jeg kan heller ikke se forskel på tæverne, udover at den første vist er Adria :fnis: Amor og Avanti kan jeg dog godt genkende.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lussingen

Her må jeg tilslutte mig de andre. Jeg kan heller ikke rigtig se forskel :'( :-$ Men om det er en ilder, eller 5 forskellige, så er de helt fantastiske smukke. Dejlige billeder,hvor de leger i sengen <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

Tack så mycket :) Hihihi, om man tittar ordentligt så är det inte så svårt at se skillnad på lava & Cherry, de har helt olika masker, och anorlunda huvudstruktur samt öronplacering. De flesta bilderna här av honorna är på cherry :)

FerretParadise

De er virkelig rigtig smukke, dem alle sammen.
Ja jeg er også glad for at jeg ikke skal kunne genkende dem, altså jeg kan godt se at det er af forskellige dyr, men hvem osv det ved jeg ikke.
Ud over det, så har du noget smukt sengetøj. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Umiddelbart kan jeg heller ikke kende forskel på hvem der er hvem, men jeg har heller ikke set meget på deres forskellige særtræk :D

Men de er virkelig smukke... :D

Starshineferrets

hihi ja tyvärr är det min huvudvärk att se vem som är vem.. men ja man vänjer sig. och är man i tvivl, 'r det bara att lyfta upp dem, eftersom alla känns väldigt olika i kroppsbyggnad och tyngd. De två som är lättast att ta fel på när man tittar på är cherry och adria, men de är stor skillnad på dem när man tar dem upp :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Åhr!!! Man simpelthen ikke andet end at savle når man ser dine dyr!!!
Tror de ville pynte ganske godt hjemme hved os ;)

Bawa

Dejlige billeder, som altid :dans:
Dine dyr er simpelthen så smukke, det er helt vildt.