Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine elskede drenge

Startet af Malene, 12. Januar 2010, kl. 03:17

Malene

Jeg undskylder på forhånd for alle de lysende øjne :fnis:

Cerulean og Hector tanker op

Cerulean

Cerulean og Hector der leger og fjoller

Lille tynde Ichabod

Hector

Cerulean

Ichabod igen

En lille pause skal der også være plads til

..og så skal der nusses <3

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Det er nogle meget smukke drenge du har :) De ser virkelig ud til at hygge sig, og sikke en masse kød!

lussingen

Hvor er de søde dine drenge Malene!! Jeg er helt vild med billederne i sengen, det stråler ud af dem, hvor sjovt de har det <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Ej hvor synes jeg icha er blevet flot... også hector.. :D er han ikke blevet lidt større? Cerulean er lige så smuk som han plejer.. du tager sikkert udstillingen i tyskland med storm ligesom sidst :D  :dans:

Vh. Marianne

alvin

Hvor er de dog smuk, smuk, smuk <3

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Ih hvor er de bare søde i den seng, jeg er vild med billeder af ilder der har det rigtig sjovt.
Ja som de andre skriver, så er de super smukke dine drenge. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

åhhh så underbara bilder på alla tre!!!! Och min "lille" pojk!!! Så otroliga bilder!! Nu hoppast jag du kommer iväg på utställningarna så att jag får gooooosa! :)

AlisVolatPropiis

Hvor er de bare herlige alle tre :D Og de ser bare rigtigt godt ud :D smukke kræ :D

KariN

De er godt nok lækre dine drenge Malene :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er de bare søde der hvor de leger i sengen! Rigtig lækre pelsbørn!

Bawa

Cerulean er godt nok blevet stor :love:
Sikke nogle dejlige billeder. ihhh.

Malene

Ih mange tak allesammen :-$

Shamua88: De har vist også taget på alle tre, men jeg har ikke lige fået vejet Icha og Hector for nyligt. Det må jeg lige gøre når jeg kommer hjem :P

Starshineferrets: Jeg håber også vi ses snart, så du kan få nusset lidt med dit barnebarn og jeg med mor-Adria :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.