Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pimp dit bur - DIU

Startet af Danja, 12. Januar 2010, kl. 17:13

Danja

Hvor mange har egentligt planer om at deltage i den konkurrence d 16? :)


Bawa

Jeg VILLE have deltaget, men det hele gik lidt i stå,
og nu kan jeg ikke nå at blive færdig, så jeg har trukket mig igen :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ikke mig, for mit udstillingsbur er lidt svært at pynte. har heller ikke rigtig fantasi til det :nej:

Danja

Jeg er dælme spændt på at se om jeg kan få mit bur til at blive pænt - har en idé om at jeg kommer til at bøvle med det til kl meget sent fredag nat, og med mit held så ender det nok med at jeg bliver så sur på det at jeg ender med at komme til udstillingen med et ganske alm upyntet bur  :lol:

Soelberg`s SUN ferret


Cille

Jeg har plan om bur pynt,til et af burene.
Skal lige have det stillet op idag så jeg kan blive færdig med det hele

cibatuchsi

vi har kun løbegårde med så heller ingen burpynt herfra.

Anne

Jeg gider ikke når hanne deltager :lol:

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Anne Dato 12. Januar 2010, kl. 19:59
Jeg gider ikke når hanne deltager :lol:

joooooooooo come on. Hun skal da have noget modstand SS

Line

Jeg har ikke noget burpynt som jeg tager med... Er ikke kreativ nok til at komme på en god idé (desværre)

Danja

Der er vel tilfældigvis ikke nogen der har nogle billeder af et pyntet bur? Synes at jeg mangler lidt inspiration (og nej bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at efterabe *G*)

NemoToft

Hej. Måske skulle jeg melde mig til pimp dit bur. Jeg vinder ikke, bare rolig. Men bare for Hanne har lidt konkurrence  :)
Mor har hjulpet mig med at sy (da mit kørekort til symaskinen var udløbet). Overtræk, hængekøje, tæpper og bundhynde i samme farve flis tæppe, så de kunne bo lidt pænt. Men ikke så meget pimp, bare et hyggeligt bur....

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: NemoToft Dato 13. Januar 2010, kl. 22:03
Hej. Måske skulle jeg melde mig til pimp dit bur. Jeg vinder ikke, bare rolig. Men bare for Hanne har lidt konkurrence  :)
Mor har hjulpet mig med at sy (da mit kørekort til symaskinen var udløbet). Overtræk, hængekøje, tæpper og bundhynde i samme farve flis tæppe, så de kunne bo lidt pænt. Men ikke så meget pimp, bare et hyggeligt bur....

Ja gør da det. Lidt modstand skal Hanne altså have ;)

Line

ja... men hun er godt nok i gang med noget fedt... :O

Cille

 :lol:
Fedt og fedt...det vil tiden vise.... er nu ikke selv helt tilfreds med det denne gang,men orker ikke lave noget andet.
Dejligt at i andre gå med i kampen :D