Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kære dagbog

Startet af Stubba, 13. Januar 2010, kl. 09:09

Stubba

(ret mig, hvis jeg har placeret denne tråd det forkerte sted)
Skal vi ikke lave en tråd om, hvad totterne laver i løbet af dagen? :)

Kære dagbog (12.01.10).

Idag da min madmor kom hjem, sagde hun at vi skulle noget sjovt. Jeg troede at vi skulle have godbidder, for det synes jeg er sjovt, men det viste sig at hun ville ud at gå tur med mig. ih altså! Jeg har set hvordan både madmor og madfar brokker sig over kulden - så hvorfor skal jeg slæbes med derud? Men jaja, jeg havde ikke noget at skulle have sagt og før jeg vidste af det havde madmor fået en snor viklet rundt om mig (det er hun altså rigtig hurtig til). Vi gik en laang tur synes jeg, men det var faktisk meget sjovt da man først kom igang. Og madmor bar mig slet ikke hele vejen (for jeg har tabt mig, og så går det hele som en leg) .. Vi var først inde i paradis, eller madmor kaldte det en dyrhandel .. men de havde så meget sjovt legetøj, som jeg kom til at bide i - så madmor købte det til mig :D selvom hun skældte mig lidt ud over at jeg bed i tingene , for det var ikke meningen vi skulle have noget. Men nye ting til mig :D - og Rofus, siger madmor.
Så kom vi frem. Madmor skulle spise ved sine forældre og jeg skulle med. De har den mærkeligste ilder derude. Den er nok 5 gange større end mig, og så siger den "vov". Jeg prøvede at sige vov, men det kunne jeg ikke.
Det var faktisk min dag :) - for så faldte jeg i søvn i madmors hat på vej hjem. hehe.

Hilsen Mailo.

Hvad har I lavet?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

xCelina

Nej en hyggelig historie!
Tror også mine skal ud og gå når lilli er blevet rask igen.. :)

Stubba

jamen jeg synes det var rigtig hyggeligt. og madmor synes vidst også det var ret hyggeligt, at jeg kom hver gang hun kaldte og alt muligt :D
Men vi skal vidst ikke ud mere forløbig. Mor siger det er for glat, for jeg har problemer med balancen.

Bawa

Kære dagbog (14.01.10)

Jeg blev vækket i morges, af min madfar der ville tømme bakker. Skyndte mig ud af hængekøjen og ned af trapperne, som jeg plejer hver morgen. For jeg ved at det altid er mig der har legetid som den første! Da jeg havde hoppet rundt, leget lidt alene og tjekket at alt legetøjet lå som det skulle, ringede det pludselig på døren. Det var min aller bedste ven i heeeeele verden, nemlig Kim. Godt nok er han et menneske, men han er meget sjovere at lege med end de andre her hjemme.

Da madmor stod op fik jeg min sædvanlige morgen-nusse-tur. Mmmm. Det er så dejligt afslappende at blive nusset. Da vi så havde nusset og leget i noget tid, fandt hun min gule sele frem. Jeg blev helt vildt og hoppede op og ned. Jeg elsker bare at komme ud. Især nu når der er sne. Min yndlings leg i sneen er 'sneplov'. Det går ud på at stikke næsen i sneen og løbe rigtig hurtigt. - Den der får gravet den længste sti vinder. Det er svært at tabe når man leger det alene. En anden sjov leg er at hoppe i fodspor. Jeg hoppede en gang forkert, så jeg landte på maven i sneen. Madmor grinte, for jeg lavede et aftryk af hele kroppen i sneen :X ..

.. Nu er det ikke længe siden vi kom hjem. Jeg har hygget mig rigtig meget. Lige nu ligger jeg i min gule hængekøje, og venter på at det igen bliver min tur til at komme ud og lege. - Og ved du hvad, kære dagbog? Det tror jeg faktisk at jeg skal nu! :dans:

Båt båt, Neelix ..

Stubba

Ej, hvor lyder sådan en nussetur om morgenen hyggelig. Mailo får også sådan en tur om morgenen. Men jeg gider ikke! jeg gør det ikke! selvom madmor prøver hver morgen, men så bider jeg hende i næsen. hæhæ! så må hun da forstå at jeg ikke gider.

hvorfor skal i ud på tur? det er da meget sjovere, når man er mange sammen :D især herhjemme, hvor vi faktisk kun er to, men jeg har magten :D så hvis mailo leger med noget jeg vil lege med hvæser jeg bare lidt af ham og så går han!

Shamua

Kære dagbog 16/1 - 10

Det har været en hård dag for mig og min kæreste venus. Det startede mig at vi ikke måtte ligge i vores bur og sove, fordi madmor skulle skifte køjer inden udstillingen. Hun sagde at hun ville pynte vores bur. Det var nu også iorden, lige indtil jeg så det hele var pink! Hvad er det madmor ikke forstår, jeg er en dreng! Men venus synes det var meget pænt :)

Da vi så endelig fik lov til at sove i buret skulle vi til at afsted til udstilling i Horsens. Først nu forstod jeg hvorfor madmor har gået og pyntet på mig den seneste uge, tjekke negle hele tiden og se om min pels var fin. Helt ærligt moar, jeg er altså altid flot! tsk tsk!

Men da vi så var på udstillingen kunne jeg endelig få lov til at sove i fred, jeg lå og sov hele tiden indtil mor sagde at nu skulle jeg til bedømmelse. Da vi så sad og ventede blev jeg så nervøs at jeg måtte en tur på bakken. Mor sagde at hun synes jeg var træls, jeg skulle jo ind til dommeren lige om lidt. Men hun nåede at gøre mig fin igen.

Da udstillingen så var ved at være slut og der havde været en masse ildere oppe og få præmie, hentede hun mig og sagde hun var SÅ stolt af mig. Hun blev ved med at kysse og kramme mig - jeg sagde til hende at jeg altså meget heller ville sove, så jeg sov altså bare videre. Senere fandt jeg så ud af at jeg havde fået en præmie.
Så mor forkælede Venus og mig resten af dagen :D Det var nu dejligt..

Så selv om dagen startede skidt endte det med at blive en god dag!

Båt båt fra Mikka

Vh. Marianne

Julie Stuhr

Kære dagbog (17.01.10)
Nu må det store monster snart godt skride! Mig og Chester må ikke komme så meget ud og lege når der er besøg af den store, dumme hund :(
Madmor siger vi er onde ved den nemlig, muhahah!  :lol:
Men vi har fået nye tæpper og et heeeeeerre hyggeligt telt i dag. Og en nyvasket køje.
Men jeg gider jo lissåm ikk' sove, vel? Jeg vil uuuuuuud nuuuuuu! Så jeg rusker bare tremmer til madmor bliver sindssyg, haha - lær det, menneske!  8)

Båt båt
Sabby

Stubba

Kære dagbog (24.01.10)
Idag blev madmor sur på mig. Hun er så dum! Mailo begyndte at pive og pruttede, fordi jeg bed ham rigtig hårdt. Hæhæ! Og så bliver madmor bare sur og siger, at det vil hun altså ikke have. Men hallo, Mailo skal bare ikke tro at han bestemmer. for det er MIG! og kun MIG! Madfar er ved at forstå at det er mig der bestemmer. Og bagefter rensede madmor øre på mig, JEG TROR DET VAR EN STRAF, selvom jeg undrede mig over at mailo også fik sine øre renset.

Stubba

Citat fra: Rofus Dato 24. Januar 2010, kl. 10:45
Kære dagbog (24.01.10)
Idag blev madmor sur på mig. Hun er så dum! Mailo begyndte at pive og pruttede, fordi jeg bed ham rigtig hårdt. Hæhæ! Og så bliver madmor bare sur og siger, at det vil hun altså ikke have. Men hallo, Mailo skal bare ikke tro at han bestemmer. for det er MIG! og kun MIG! Madfar er ved at forstå at det er mig der bestemmer. Og bagefter rensede madmor øre på mig, JEG TROR DET VAR EN STRAF, selvom jeg undrede mig over at mailo også fik sine øre renset.

båt båt rofus almighty!