Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Held og lykke allesammen

Startet af lussingen, 15. Januar 2010, kl. 07:30

lussingen

Åhhh hvor er jeg misundelig på alle Jer der skal afsted på udstilling i weekenden. Jeg skal desværre ikke selv med, da mine forældre holder 65 og 70 års fødselsdag >:|
Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske Jer alle held og lykke. Jeg vil med spænding sidde her bag skærmen og følge med, når de første resultater tikker ind :)
Jeg håber I får en fantastisk dag sammen med jeres dejlige dyr og en masse søde ildermennesker.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Soelberg`s SUN ferret

åhh ja det bliver bare så hyggeligt

lille_jill

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Peewit

Jeg vil også gerne ønske jer alle sammen held og lykke i morgen, da jeg desværre ikke kommer med alligevel. :( Håber i får en fantastisk dag.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

cibatuchsi

takker:)
tror det bliver sååå hyggeligt

Sølvsten

Jeg vil ønske jer alle held og lykke i morgen. Jeg kommer og kigger og hepper. Dog er der en der bliver heppet mest på!

Bawa

Ihhh, tusind tak :D
Jeg er helt sikker på at det bliver en fantastisk dag!
- Fuld af hygge og dejlige mennesker :dans:
Jeg glæder mig SÅ meget! - Og det gør Steffen også.

Line

Ihh jeg glæder mig bae også helt vildt :D

alvin

Mange tak <3 <3 <3
Det blive hyggeligt dag.

www.fraekkefritter.dk

Shamua

Mange tak :)

Jeg renger med at der kommer live opdatering i løbet af dagen, jeg tager noget internet med derned og et kamera :)...

Vh. Marianne

Katrine

Tak :D
Ihh hvor jeg er spændt, min første udstilling  :lol:
Ildere: Loppen & Bamse

Julie Stuhr

Held og lykke :D (især til Frigg :P )

Cumulus-ilderavl

Mange mange tak, det er sku da ærgeligt at du ikke kommer med men du må hygge dig alligevel, og vi skal da nok få en hyggelig dag med ilderne.....

ilderhjemmet

Vi vil da også gerne være med HELD OG LYKKE med og rigtig god og hyggelig dag (udstilling/weekend) er slet ikke misundelig  :D
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet