Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sankthans Ildern

Startet af Lena og Peter, 17. Januar 2010, kl. 23:33

Anne

Jeg er glad bare jeg vinder noget :) Så tag du bare førstepladsen denne gang

FerretParadise

Tusind tak. :)
Ja vi kan jo skiftes lidt, men bare det at vi står deroppe sammen, det er skide hyggeligt.

Hvad med jer andre der skal med, hvordan ser jeres dyr ud?
Ann Hillerslev.

Eliza

Hov jeg vil også ha en plads med sne  :lol: (bliver faktisk lige i tvivl om hun overhovedet er i samme klasse som jeres :-$) Men hun er blevet meget pænere, for hun har taget på og pelsen er nogenlunde acceptabel  :)

Snappi er alt for tynd desværre og jeg er ikke helt tilfreds med Envys pels, synes den virker lidt fedtet og så er hun lidt tynd, så det skal nok gå godt  :o
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Sne er i senior klassen, så hun er ikke i klasse med Luna og My, da de er i veteran klassen.

Men Envy er i klasse med Juana og Jezebel,  :lol: så vi har 3 tynde piger i klassen. Det skal nok gå godt. :P :lol:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

#64
Happy ligner sig selv... Han er dog stadigvæk i vinterpels, så der kan ske meget endnu... :S

Pil har jo lige midste Lavi, så hun har brugt alle sine kræfter på mælk. Hun er nu ved at skifte pels igen og vægten siger 1,5 kg.... :fnis:

Minnie er Minnie.. Dejlig lille tøs, der dog har fået mange grå hår... Man er vel også snart 1 år... :nej:

Balou er ALT for tynd men har en flot pels.

og så er der Laban... Denne gang i andre farver, men ellers er han rigtig fin... :love:

FerretParadise

Der lyder som om os danskere kommer med nogle ildere der har god humor. :lol: :fnis:
Har I fået plads til Pil? Men sikke da en vægt hun har, det er jo helt vildt, hun er lige så stor som min største han. Ja ok, det siger måske ikke så meget da han ikke er så stor, men alligevel.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Med Pils historie kunne hun lige præcis når at komme med..

Men du skal da ikke kritiserer hendes vægt bare fordi dine ilder er små... :P
Nej pjat... vores lille prinsesse er nok blevet en lille smule overvægtig.. Men det skulle da gerne blive bedre nu hvor hun kan løbe med de andre igen... Det kan vel dårligt blive værer... :lol:

FerretParadise

Super at hun fik lov til at komme med, det var sødt af arrangørene.

Joo jeg må godt drille lidt, bare en lille smule. :ja:
Så kan I få lov til at drille mine små tynde piger, de ligner rotter for tiden. :-$
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

 :lol:  Ja du skal bare passe på... Ellers lægger Pil sig bare oven på dem... :lol:

Ja det var super sødt af arrangørene så vi kunne få alle vores ilder med... Vi glæder os også til en rigtig hyggelig dag.. ;)

Starshineferrets

tja hur mina ser ut :S Bra fråga... Ludde funderar nääästan på att bli silver men har inte helt bestämt sig... inte lika fin i pälsen nu som han var innan.
Àmor ser bra ut i pälsen för att vara i brunst, än så länge har han pälsen kvar på svansen, och ja... ser ut som om någon har doppat honom i frutyr olja :P
Adria - Fått en T-mask, pälsen ser rätt fin ut, men är inte alls speciellt mjuk att ta i :s
Lava har också fått T-mask, blivit väldigt mörk och ja, pälsen ser fin ut men är inte heller speciellt mjuk.
Så ja, mina illrar har helt klart haft bättre dagar tycker jag ändå.

Eliza

Ja tænkte godt de var i veteran klassen.. super så tager i bare pladserne der  :lol:
Jeg synes ikke Envy er helt tynd, så håber hun slår sin moar  :lol: Juana kan jo få en flot 2. plads  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg ville da blive over glad, hvis Juana fik en 2. plads.
For det regner jeg bestemt overhovedet ikke med, jeg tror hun ender sådan midt i klassen, og det sammen med Jezebel.

Hva vejer Envy nu?
Juana vejer 740 gram. Jez vejer 694 gram.
Ann Hillerslev.

Eliza

Nej de er ikke så store..
Envy vejer ca. 880 g men hun er normalt også lidt større end Juana. Jeg har jo ikke set Envy i sommerpels og sådan før, men synes det klædte hende meget bedre med lidt mere fedt på kroppen i vinters.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Eliza

Hov ville lige høre om der er et godt råd til hva man kan gøre så pelsen ikke virker fedtet?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

#74
Sådan har jeg det også, jeg kan også bedst lide dem, når de ikke er så magre.

Hmm... Måske jeg skulle sende mine piger på "svagbørnkoloni", eller omvendt julemærkehjem hos Ilderbanden. :lol:

Det med fedtet pels, det ved jeg faktisk ikke, for det har jeg aldrig oplevet. Måske et lille bad uden shampoo?
Ann Hillerslev.