Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sankthans Ildern

Startet af Lena og Peter, 17. Januar 2010, kl. 23:33

cibatuchsi

sikke flot.
stort tillykke:)

alvin

Tillykke med de flote premier :dans:

www.fraekkefritter.dk

Lena og Peter

Mange tak skal I have... Vi er også rigtig stolt af den lille tøs.... :love:

Starshineferrets

Stort grattis till er andra! Vi hade en väldigt trevlig dag! Ludde tog med sig en första plats hem som han är väldigt stolt över nu när han för en gångs skull fick gå i silverklassen :D

cibatuchsi

^^ stort tillykke sara :)

FerretParadise

Tillykke til jer alle sammen, det var rigtig dejligt, at hele vores lejr vandt noget. :)
Og ja, at alle os fra Danmark sad sammen, det var bare skide hyggeligt.

Tak alle sammen for den dejlige dag, tak for kage og pølsehorn Anne, og ja, My slog Luna, og det er helt ok. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Tak for en dejlig udstilling. Jeg er netop kommet hjem og er godt træt!! My vandt en 3. plads, joa fik ingen placering, men hendes points var meget flotte, så jeg er spændt på at se resultatlisterne for at se hvordan hun ligger. jeg tror hun ligger ret højt (jeg håber :P )

Black Diamond

Tillykke alle sammen, det var flot  :dans:

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 14. Juni 2010, kl. 00:42
Tak for en dejlig udstilling. Jeg er netop kommet hjem og er godt træt!! My vandt en 3. plads, joa fik ingen placering, men hendes points var meget flotte, så jeg er spændt på at se resultatlisterne for at se hvordan hun ligger. jeg tror hun ligger ret højt (jeg håber :P )

også et kæmpe stort tillykketil dig anne.. syntes det er så *bib* flot at i alle er kommet hjem med noget...

lussingen

Tillykke til jer allesammen. Hvor er det dejligt at høre at I har haft en sjov og hyggelig udstilling sammen.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

alvin

Tillykke alle sammen.

www.fraekkefritter.dk

Sølvsten

Hjertelig til lykke til jer alle sammen det var virkeligt flot!!!

FerretParadise

Mange tak, ja jeg synes det var super dejligt, at vi alle vandt noget. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Citat fra: FerretParadise Dato 14. Juni 2010, kl. 08:21
Mange tak, ja jeg synes det var super dejligt, at vi alle vandt noget. :)

Ja :D men næste gang vil vi gerne prøve at vinde lidt i lodsalget også :lol:

Lena og Peter

Mange tak skal i have allesammen..

Ja, det var godt nok det dårligste lodsalg jeg har prøvet... Præmierne var jo gode nok... Der var bare ikke mange præmie her til danskerne... :lol: