Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Det nye kradsetræ

Startet af lussingen, 22. Januar 2010, kl. 13:27

lussingen

Som lovet tidligere kommer der lige et par billeder af dyrenes nye kradsetræ :)

Kassen var selvfølgelig supersjov at lege med. Ilderne på billederne er Speedy, Inani og Minnie :)

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng

hvor er det fint :D!!
Er bare en lille smule misundelig :-$

Bawa

Hvor er det bare fint :) Håber dine dyr bliver glade for det. (hvis de da ikke allerede er det)
.. Mine egne elsker i hvert fald deres store kradsetræ. Jeg gemmer tit godbidder i det, så de har noget at lave :lol:

FerretParadise

Ja sådan en kasse er jo super spændende, åh ildere er helt herlige.
Er det Speedy der hjælper med at samle det?
Ihvertfald så ser han rigtig godt ud deroppe i toppen, sikke en dygtig medhjælper. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Bawa: det er ikke så stort igen. Men de er super glade for det og nyder at ligge inde i hulen og putte og grave.

Ann: Ja, det er Speedy der holder søjlen for mig, så jeg kan sætte toppen på :fnis: Han er altid rigtig sød til at hjælpe når ting skal pakkes ud, samles eller flyttes :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor han altså minder mig og Zefyren. <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Ann: Det er altså lidt sjovt at du siger det. Jeg tænkte det samme, dengang jeg besøgte dig og mødte Zefyr. Jeg synes de minder lidt om hinanden. Lidt forsigtige, spiser på samme måde (står op ad en væg og skubber maden ind i munden), hjælpsomme til at samle ting og så deres udseende.

Stubba

hvor ser det hyggeligt ud :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!