Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

PoteVærkeren

Startet af FerretParadise, 25. Januar 2010, kl. 22:15

FerretParadise

PoteVærkerFyren hjalp mig med at samle deres nye klatretræ, det jeg har købt for det gavekort jeg vandt til Kirstensdyrebutik på DIU på 1000 kr.
Det var han meget dygtig til, selvom han dog var mere interesseret i musen der hang i en elestik.
Jeg har fjernet øjne og snude på musen, så dyrene ikke kan komme til at spise dem.
Beklager de mange billeder, og kvaliteten, men vi havde det ret sjovt, og det var jo det vigtigste.

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ej jätte fina bilder!! Älskar första bilden, och den när han är format som ett S och tar sig upp på nästa hylla :P Han är så fin!

Julie Stuhr

Det er et fint kradsetræ :)
Og en meeeeeget fin ilder :D

KariN

Ihh hvor er det nogle dejlige billeder Ann, man kan bare se hvor hyggeligt i har haft det imens i samlede det :D

Puttefyren er en dygtig dreng sådan at hjælpe sin madmor :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

Jeg synes de er en fin kvalitet :ja:
Han er godt nok dejlig at se på! Han er glad for den mus :fnis:
En rigtig fin ting du har brugt gavekortet på ..

FerretParadise

Mange tak.

Jeg tror helt sikkert at de alle sammen bliver rigtig glade for dette nye kradsetræ.
Lige nu står det inde i mit soveværelse, men imorgen skal det ud på altanen, og så ska jeg indrette den med rent sengetøj osv. Det skal jeg nok tage nogle billeder af når det er færdigt, og så måske også når de andre hilser på dette kradsetræ for første gang.
Ann Hillerslev.

Anne

Sikke et fint kradsetræ :D OG nej hvor i hygger.
Du var heldig at vinde det gavekort, det ville jeg ellers godt have haft :P

Sølvsten

Til lykke med det nye kradsetræ. Godt valgt og jeg er sikker på at de alle vil få stor fornøjelse af det.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

super søde billeder!!!
Og tillykke med kredsetræet! Er jo slet ikke missundelig! Nej, Nej :nej:

AlisVolatPropiis

Det er simpelthen bare så fint...og Poteværkeren er SÅ dygtig...omend lidt nem at distrahere :P

lussingen

Poteværkerfyren... <3 Hvad kan jeg sige andet end "charme, selvtillid og lækkert hår <3"

Hvor ser han bare fræk, sød og charmerende ud ham Zefyr og hvor er han da glad for musen i elastik :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 27. Januar 2010, kl. 07:39
Poteværkerfyren... <3 Hvad kan jeg sige andet end "charme, selvtillid og lækkert hår <3"

Hvor ser han bare fræk, sød og charmerende ud ham Zefyr og hvor er han da glad for musen i elastik :fnis:
Det der er virkelig en god beskrivelse af Zefyren,
Dagen efter disse billeder mødte han jo Juana og Jezebel, og de plejer ikke at kunne sammen. Men da de var i løb, mente han at de var meget spændende, og hans selvtillid voksede da de mente han var ders nye kæreste. Så han charmerede dem, og efter 20 min mente han, at tiden nu var moden til at han kunne parre dem. Så ja, charme, selvtillid og lækkert hår passer meget godt på Zefyr for tiden.  8)
Ann Hillerslev.

NemoToft

Fantastiske billeder  <3

Amazing Ferret

Fedt kradsetræ  :)

Dejligt at han gider hjælpe  :)