Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg har virkelig brug for hjælp :O(

Startet af Danja, 25. Januar 2010, kl. 22:23

Danja

Sidder og tuder helt vildt lige nu, og har lige brug for lidt hjælp.. :'(

Jeg har jo sat min skønne Lilli til salg da det er gået helt galt mellem hende og min hund, og den eneste udvej jeg har kunne finde er at finde et nyt hjem til min lille terrorist.
Men nu har jeg lige fået en henvendelse på hende, og det er pludselig gået op for mig at jeg sådan for alvor har sat min pige til salg, og at hvis jeg sælger hende så vil hun aldrig mere komme til at grave hul i min skraldepose, vælte al ting på mit bord, prøve på at stjæle min mad når jeg spiser, og konstant gå i vejen for mig i køkkenet når jeg skal lave mad. Men for helvede hvor vil jeg da altså komme til at savne alle de ting!!!

Lige nu sidder jeg og tænker på om jeg har givet op alt for let? Der må sku da være noget jeg kan gøre for at få det til at fungere herhjemme?
Jeg vil ikke af med min pige, jeg vil beholde hende herhjemme så hun kan drive mig til vanvid med alle sine kunster! Jeg kan virkelig ikke bære tanken om at skulle af med hende  :( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

tzari

Kan hund og ilder måske skilles af så du kan have 2 hold  :) Forstår udemærket godt din smerte det er ikke let  :nej:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Kan ilderne ikke have en løbegård når du ikke er hjemme eller ikke har tid til at holde øje?

lille_jill

mener at du skrev noget med at lilli stjal hundens mad og at det bla var det den blev gal over. Var det ikke muligt at give hunden 2-3 faste madtider og så holde ilderne væk når den brugte de par minutter på at spise? Måske kan det løse et par af konflikterne..

Føler med dig.. Jeg savner stadig mine 2 tøser selvom at det er 1,5 år siden at de fik nyt hjem.

Anne

HVis du har det sådan så må du tænke i løsninger. Jeg forstår godt du har sat hende til salg, for hvor ville det være frygteligt at hunden gjorde hende noget.

Omvendt så lyder det som om du har det som jeg selv med mine dyr, og tanken om at de skulle bo et andet sted er bare fuldstændigt ubærlig :(

Jeg synes der er et par gode råd ovenover. En løbegård kunne da være en rigtig fin løsning.

Måske du kunne lave et madhjørne til hunden hvor ilderne ikke kan komme ind? ved at stille maden lidt højere eller lave vægge omkirng som hunden kan komme over men ikke ildere?

Danja

Mange tak for jeres svar, og i må undskylde at jeg ikke lige har været aktiv i tråden, men har haft travlt med at tænke og tude..
Sitta lavede igen i dag udfald mod Lilli, hvilket gjorde at jeg blev sikker på at det eneste rigtige var at sælge min pige...

Skæbnen ville så at jeg blev ringet op af en dame ca en time efter at det igen var gået galt mellem Sitta og Lilli.. Hun havde set min annonce herinde og var meget interesseret i Lilli, og efter en masse snak frem og tilbage blev vi enige om at jeg skulle starte bilen og køre til nordjylland med Lilli.

Jeg er simpelthen så glad for den familie jeg har fundet til min prinsesse, oh er slet ikke i tvivl om at Lilli får det godt deroppe :)
Jeg kommer uden tvivl til at savne hende helt forfærdeligt, men inderst inde ved jeg at det er det rigtige valg jeg har truffet :)

NemoToft

Ej, hvor spænedende at hun er kommet til nordjylland. Tror du den nye ejer, kommer her på forum? Vi vil jo gerne følge det lille damp-barn  <3
Knus Dolly.

Danja

Citat fra: NemoToft Dato 28. Januar 2010, kl. 22:12
Ej, hvor spænedende at hun er kommet til nordjylland. Tror du den nye ejer, kommer her på forum? Vi vil jo gerne følge det lille damp-barn  <3
Knus Dolly.

Jeg tror faktisk at du kender de nye ejere, de bruger den dyrlæge du arbejder ved og har lige fået kasteret deres ilder Kaj hos jer i dag :)
Jeg ved at de så annoncen med Lilli herinde, og de snakkede om at de ville holde os alle sammen opdaterede med hvordan det går med damp-barnet/terroristen/Lilli (jo jo kært barn har mange navne *GG*

NemoToft

Smiler. Åh, den søde Cai. Det er et godt ilder hjem til Lilli. Det var et godt valg for dig. Tillykke.