Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kvalitetskontrollen

Startet af cibatuchsi, 25. Januar 2010, kl. 22:52

cibatuchsi

Ja herhjemme får dyrerne ikke nogen ting før Daniel har tjekket om det er godt nok :P

fik optaget flere videoer af ham. hvor han bare studer den nyeste bold. og ja den er blevet godkendt <3 <3 <3

Katrine

Ej hvor er han bare dejlig, hvor gammel er han?
Ildere: Loppen & Bamse

cibatuchsi

Bawa

GUUUUUUUD hvor er han dejlig!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Sølvsten

Hvis Daniel har godkendt boldene, må jeg også ha en! Til lykke med de 10 mdr Daniel.

cibatuchsi

Daniel siger tak:)
Og han har gemt en til jer;);)

Line

Hvor er han bare skøn :D Kan godt se at han bare mangler gulvkluden  :lol:

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato 26. Januar 2010, kl. 10:05
Hvor er han bare skøn :D Kan godt se at han bare mangler gulvkluden  :lol:

ja ikk. det går bare stærkt nu...griner
skal snart ha syet ekstra lag stof på hans bukser (på røven) så de ikk bliver slidte der...griner 

Line

:lol: Kunne være man skulle prøve voksdug. Har hørt det skulle hæmme bevægelsen. Til evt stressede situationer i køkkenet  :lol:

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato 26. Januar 2010, kl. 11:48
:lol: Kunne være man skulle prøve voksdug. Har hørt det skulle hæmme bevægelsen. Til evt stressede situationer i køkkenet  :lol:
tror ikk det hæmmer ham. selv det at sætte ham på dynen hjælper ikk, den følger bare med. men når han ikk kan kravle ja så må han jo gøre det på en anden måde...griner

Line

Ja, når de kan kravle går der ikke lang tid før de kommer i pille-alderen  :lol:

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato 26. Januar 2010, kl. 12:17
Ja, når de kan kravle går der ikke lang tid før de kommer i pille-alderen  :lol:
og han er i pillealderen. sætter vi ham ved døren til gangen går der ikk lang tid før han sidder og titter på en dvdfilm, eller sidder ude i køkkenåbningen og kigger på os...hihi
men oz lidt sjovt at han rumber sig, det er mit første barn der gør det. og ja ved man ikk skal grine af børn,  men det kommer jeg ski tit til;)

Sølvsten

Citat fra: cibatuchsi Dato 26. Januar 2010, kl. 09:19
Daniel siger tak:)
Og han har gemt en til jer;);)

Tak søde Daniel!

AlisVolatPropiis

Tillykke til den lille glider :D og søde videoer :)