Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cherryberry & Co.

Startet af Starshineferrets, 26. Januar 2010, kl. 20:51

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 27. Januar 2010, kl. 12:54
Åh hvor er de bare nogle lækre dyr.. Kan jo slet ikke la vær med at blive forelsket  :D
Håber virkelig at der også vil komme en hvalp til mig...
Ja det ville være sååå sjovt og hyggeligt, hvis vi fik 2 søskene. Det ville ihvertfald gøre mig glad.  :)
Ann Hillerslev.

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato 27. Januar 2010, kl. 14:12
Åh hvor er de bare nogle lækre dyr.. Kan jo slet ikke la vær med at blive forelsket  :D
Ja det ville være sååå sjovt og hyggeligt, hvis vi fik 2 søskene. Det ville ihvertfald gøre mig glad.  :)

Ja det ku da være for fedt  :) Så må vi jo mødes så de kan lege en masse.. Og lidt for spændende på udstillingerne hvis de kommer i samme klasse, ligesom Juana og Envy..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 29. Januar 2010, kl. 13:46
Citat fra: FerretParadise Dato 27. Januar 2010, kl. 14:12

Ja det ku da være for fedt  :) Så må vi jo mødes så de kan lege en masse.. Og lidt for spændende på udstillingerne hvis de kommer i samme klasse, ligesom Juana og Envy..
Ja vi må da bestemt mødes så de kan lege sammen, så de kan holde kontakten med hinanden, det ville være såå hyggeligt og dejligt for dem.
Nu ved jeg jo ikke helt hvilket kuld du skal have fra, så jeg kan ikke helt regne ud om vi får samme køn, fra samme kuld. Men vælger du at give din et implantat, så er der jo da ihvertfald en mulighed for at de komme i samme klasse på udstillingerne.
Ann Hillerslev.

Anne

De er så smukke :D Jeg fandt en vippe magen til din i lidl, men mine dyr er modsat alle andres bedøvende ligeglade. Selv hvis jeg leger med den sammen med dem så er de mere interesserede i alt muligt andet :lol: Godt den var billig!

Starshineferrets

haha mina tyckte den var kul i 5 minuter... ingen som bryr sig om den längre här hemma ;) så jag säger som du: bra att den var billig ;)

Anne

Det kan jo være man får nogle engang som kan se det sjove i den, man kan da håbe.