Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

De nye kærester

Startet af FerretParadise, 27. Januar 2010, kl. 17:28

FerretParadise

Jeg fik i dag lige et par hurtige billeder af Zefyr sammen med Juana og Jezebel.
Det er de nye kærester her hjemme.

Ann Hillerslev.

Stef89

Sikke da nogle dejlige basser du har der  :)

Julie

Det er nogle dejlige billeder. Lækker klump af fuzzballs på det sidste billede - man får lyst til at ligge der sammen med dem. Jeg vil have sådan en kurv i menneskestørrelse!

KariN

Sikke nogle dejlige billeder :D Puttefyren er sikkert glad for at få flere kærester hehe :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

*savle savle* :} åhhh Ann. Dine dyr er såååååå smukke!

Starshineferrets

nååååå så otroligt söta bilder! Tänk att zefyr fått inte en, men TVÅ nya flickvänner på ålderns höst ;) Lucky guy! älskar sista bilden!

FerretParadise

Ja ham Zefyren er ret populær her hjemme for tiden, nu har jeg 3 kærester, eller skal jeg sige 3 pige kærester og 1 drenge kæreste.
Normalt kan han jo ikke med Juana og Jez, så derfor betyder disse billeder noget specielt for mig.
Jeg skal bare passe på at han ikke parrer dem, den grissebasse. :nej:
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Lena og Peter

Malene

Sikke en fancy toiletbakke. Og hold da op nogle gode billeder :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

:lol: Ja her har vi bakker i mange farver.  :lol:
Ej den der er faktisk ret grim, derfor står den inde i soveværelset.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

:lol: :lol: :lol: Jeg skulle lige til at skrive -Åh hvor er den bakke henne? Men huskede så du havde en kæmpe hjørnebakke i soveværelset....godt gemt i skyggerne så man ikke helt opdager farven :lol:

Skønt billede af Juju på bakke :lol: og ellers sjove dejlige billeder af den kære flok.....

lussingen

*Love is in the air* :D Hvor ser han bare glad ud Zefyr. Det kan jeg nu godt forstå når han har sådan nogle dejlige kærester <3
Hvor må det være dejligt, at de kan sammen lige for tiden.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

NemoToft

Eliza

Aj nogle dejlige billeder Ann... Da jeg lige hurtigt så det var min første tanke: Hva pokker laver Envy der?  :D For hvor er det vildt så meget hun ligner sin mor  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.