Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hjemmehygge med genetik ;)

Startet af Annika, 27. Januar 2010, kl. 22:42

Annika

Hejsa, vil lige dele nogle billeder fra en af vores typiske aftener herhjemme, hvor Alonzo, Eir og madmor sad og læste lidt genetik. Som I kan se, var der nogle, der fandt bogen liidt mere interessant end andre.

Og så kan I desuden se, at Alonzo ligger hos madmor og sover og nyder at blive nusset, hvilket næsten ikke forekom før hans kastration  ;)

Som I kan se, så ville Alonzo kæles, mens Eir syntes, at han skulle vide noget mere om genmutationer... ;)

Danja

He he he hvor er det nogle skønne billeder :D

Julie

Annika

Det er det skam også :) Og det er jo ekstra dejligt når man tilbringer så meget tid med bøgerne, som jeg gør, at de også gider det lidt ;)

FerretParadise

Sikke da nogle dygtige drenge du har dig. :)
Dejlige billeder. <3
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

skønne skønne drenge.... 
rigtig gode billeder:)

Sølvsten

Ja så ved du hvem du skal tage med til eksamen. Der plejer ikke at stå i eksamensreglerne at man ikke må have dyr med som hjælpemidller.

De er rigtige søde!

FerretParadise

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 28. Januar 2010, kl. 09:30
Ja så ved du hvem du skal tage med til eksamen. Der plejer ikke at stå i eksamensreglerne at man ikke må have dyr med som hjælpemidller.

De er rigtige søde!
Offtopic: Jeg har været med til min veninde Sørine's mundtlige afgangs eksamen (eller hva sådan noget hedder idag) inde på KVL.
Det var super spændende at høre hende, emnet var døvhed hos ildere. Så jeg sad der sammen med en masse kloge folk, professorer, dyrlæger osv. Super spændende.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahaha vilka underbara bilder! Härligt med välutbildade pojkar ;)

AlisVolatPropiis

Ih hvor ser det bare godt ud :D Sådan er her også herhjemme tiltider :D bortset fra mine har det med at prøve at hive mig væk fra bøgerne eller ganske simpelthen lægger sig midt i den :lol:

Dine drenge er simpelthen så smukke og dejlige! :D

Julie Stuhr

Årh, det ser næsten helt hyggeligt ud :D

Bawa

Anne

Norh hvor er de søde :) Mine elsker også at læse, men det er nu mere sådan noget som psykologi :lol:

Lena og Peter

Det er da en sød lille læseklub i har fået jer der... :lol:

Annika

Jaa, tak, de er såå skønne begge to! :) Vi er rigtige dygtige til at sidde og hygge med en spændende bog om aftenen:)