Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Her er jeg så..

Startet af Melle, 30. Januar 2010, kl. 22:37

Melle

Hej alle jer ilder-elskere.. (:
Så fandt jeg så min vej herind.. Takket været lille_jill.. (:

Jeg er ilderløs pige på 18 år fra Midtjylland.. (:
Jeg har i noget tid været meget facineret af de søde små dyr, og så tænke jeg at det vidst var ved at være på tide at jeg fik lidt mere info om dem.
Overvejer nemlig lidt om jeg skal have én, og før man tager sådan en beslutning, skal man jo vide lidt om dem.. (:
Så min plan er lidt at kigge lidt rundt, og spørge når jeg selvfølgelig får brug for det..

Har allerede nogle få spørgsmål..
- Hvad vil I råde mig til at få til at starte med..? Han eller hun?
- Er det bedst at have en ilder i bur, når man ikke er hjemme som ny ilder ejer?

Der kommer nok flere spørgsmål dryssende hen ad vejen. (:

Vi ses.. (:

CarinaNielsen

hej og velkommen til. :)

kan se du kommer fra midtjylland så kan du altid skrive hvis du gerne vil kigge forbi hvis du vil se ildere:) (bor i herning). :)

kram carina
Basserne fra Herning. :)

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

Velkommen til :D.

De to spørgsmål er helt op til dig selv og hvad du synes :)

Melle

Ej fedt Carina.. (: Jeg kommer fra Ikast, så det ville være rigtig rart hvis jeg kunne besøge jer, og få et større indblik i hvordan det er at have ildere.. (:

Anne

Velkommen til :D
Jeg er også fra Herning, men bor der ikke mere, mine forældre gør dog, så er da forbi fra tid til anden.

cibatuchsi

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Hejsa :D

Tæve eller han er ens egen smagssag :) og om den skal løbe frit eller ej handler mere om hvordan dit hjem er indrettet og sikret, end andet :)

Velkommen

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

CarinaNielsen

Citat fra: Melle Dato 30. Januar 2010, kl. 23:48
Ej fedt Carina.. (: Jeg kommer fra Ikast, så det ville være rigtig rart hvis jeg kunne besøge jer, og få et større indblik i hvordan det er at have ildere.. (:

jeg har skrevet en pm til dig. :) så kan du jo skrive til mig. du får lige mit nummer her også . 51917618.

kram carina og de 3 totter:)
Basserne fra Herning. :)

cibatuchsi

^^ carina nok ikk det smarteste at ligge dit nummer på et offentligt forum

Julie