Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Emil, Mono og Cashmere

Startet af Emils far, 31. Januar 2010, kl. 14:41

Emils far

Her er et utvalg af de siste bilder av mine ildere, og de er bare så flotte, tusen takk til min gode venn og fotograf Ingela Grimsvik. Hun er bare så dygtig med bilder av ilderne.
Opdretteren til Emil og Cashmere, FerretParadise v. Ann Hillerslev har all grunn til å være stolt også, det kommer simpelthen de heligste ildere fra hennes oppdrett.

Emil of FerretParadise

Emil igjen

Emil med gummihøne 8)

Ja jeg vet jeg er flott...

Mono, min "farlige" biteilder

Stooop det er glat...

Ja, mitt ene øre er altså ikke helt fint, men det gjør ingenting

jeg fikk jo en fin 2. premie på DIU utstillingen

Cashmere Comet of FerretParadise

og ja, jeg vet at jeg er dejlig

min maske og sind er bare perfekt.. :dans:

og derfor fikk jeg med litt av hvert på DIU også...

En ydmyk og stolt eier av noen herlige ildere,
Lars

Starshineferrets

ej... helt otroliga fina bilder, på vackra djur!!! Dem kan du vara riktigt stolt över!

cibatuchsi

rigtig gode billeder. det sidste er bare perfekt.  smukke smukke dyr du har

lussingen

For Sa... da også Lars!! Hvor har du bare nogle smukke drenge, og hvilke fantastiske billeder der er taget af dem. Jeg vil virkelig ønske, at jeg også en dag får muligheden for at få så smukke billeder af mine dyr!
Jeg synes dine drenge alle har hver deres charme. Emil og Cashmere er bare så smukke at se på. Og Mono, ja, jeg ved ikke hvad det er, men han appelerer bare til at blive krammet og nusset (selvom han sikkert ikke ville bryde sig om det :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

GUUUUD hvor er det bare nogle flotte billeder!!! :o
Det første billede af Mono er bare for nuttet! Det ligner han glider :fnis: Bambi på glat is <3
Cashmere er da bare for lækker! Jeg kan godt forstå at han har vundet så meget :love:
Emil ligner en rigtig puttegøj :love: Jamen hooold da op.. De er bare så flotte alle 3!!!!!! .....

Anne

Haha Lars der kan man rigtigt se høsten! Så flot at Cashmere!
I øvrigt utroligt kært billede med gummihønen.

HannaM

Vilka fantastiska bilder på mycket söta djur!

FerretParadise

Åh altså.. <3 <3 <3
Ingela tager bare de bedste billeder, hun er bare så dygtig.

Alle billederne er jo helt vidunderlige. <3
Men ja, det af Cashmere og alle hans præmier fra DIU, det betyder nok noget specielt for mig, da jeg jo er hans opdrætter. Stolt af ham, det er jeg ihvertfald. :)

Ih om 2 uger har jeg selv tid til en fotosession hos Ingela, og jeg må sige at jeg glæder mig helt vildt. :dans: 8)
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr

Flotte billeder og smukke ildere  :love:

AlisVolatPropiis

Fuck nogle billeder!!! o.O Altså jeg ved dine drenge er vidunderlige og super smukke....men Ingela forstår godt nok at få det bedste ud af dem...og jeg er helt og aldeles forelsket i gummikylling billedet <3 hvor er det morsomt og flot :D

KariN

Det er nogle vidunderlige billeder af de 3 smukkeste drenge i Norge :D Ingela har gjort et rigtig godt stykke arbejde :D

Du kan roligt være stolt af din dejlige 3-kløver Lars :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Sikke nogen fantastiske smukke billeder!!!!!!!!!
Dine drenge er bare de smukkeste man kan opdrive..
Og Cashmere er jo hammerlækker! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

ej hvor nogle gode billeder, de er virkelig gode :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Du kan roligt være stolt. Dejlie ilder og billeder

NemoToft

Kanone billeder. Det sidste med alle de velfortjente præmier, er super. Han er lækker.