Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

en tur på ski

Startet af cibatuchsi, 31. Januar 2010, kl. 20:26

cibatuchsi

For et par år siden var steffen i sverige sammen med sólvá får at stå på ski og hun klarede det til UG, selv de sorte løjper susede hun ned af. i dag er de så taget derop igen. og smider lige en video af hendes første tur på ski siden hun var deroppe for et par år siden.  8)


Line

Ja pløje det kan hun - hun bliver sikkert en god landmand engang  :lol:

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato 31. Januar 2010, kl. 20:29
Ja pløje det kan hun - hun bliver sikkert en god landmand engang  :lol:
det tror jeg faktisk hun gør, hun elsker at besøge familien på bornholm da de bor på en gård, og det bedste er at køre traktor...griner

Pipvig

Det klarer hun da meget godt :)

Line

Citat fra: cibatuchsi Dato 31. Januar 2010, kl. 20:31
Citat fra: Line Dato 31. Januar 2010, kl. 20:29
Ja pløje det kan hun - hun bliver sikkert en god landmand engang  :lol:
det tror jeg faktisk hun gør, hun elsker at besøge familien på bornholm da de bor på en gård, og det bedste er at køre traktor...griner

Når jeg er oppe i Thy har jeg også altid en unge med i traktoren  :lol:

Shamua

det klarer hun da godt :)..
Det minder mig om da min lillebror var 6 år og pløjede løjperne :)

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Kæft mand -hun er skide god...jeg kan ikke engang stå på ski....altså langrends...og bare stå....jeg fik en ret frustrende arrig dag og et sort haleben :S

Sølvsten

Uh det ville jeg ikk turde!

cibatuchsi

^^ heller ikk mig....

i dag er de igang med at træne at stoppe med siden i stedet for at hun pløjer. så det er jeg lidt spændt på...

Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato  1. Februar 2010, kl. 11:27
^^ heller ikk mig....

i dag er de igang med at træne at stoppe med siden i stedet for at hun pløjer. så det er jeg lidt spændt på...

sejt, er det kun anden gang hun er afsted? så er hun da ret lærenem :)

Vh. Marianne

cibatuchsi

ja hun var afsted for et par år siden, da havde han sele på hende i en dag og derefter kørte hun selv. bremsede selv og ja hun gjorde det hele selv. denne gang gør han så mere ud af at finpudse hendes teknik;) videoen er fra første tur i denne omgang:)
men hun er ret lærenem når det er noget hun nyder. feks var hun oppe på en hest for første gang i sommers, og da de andre skulle i midten fordi dem der havde prøvet flere gange skulle galoper ja da ville hun også, så mor her blev ret stolt. jeg var ellers 100 % sikker på hun ville sige nej eller begynde at tude. men hun syntes det var vildt sjovt.griner

Shamua

#11
Hvor herligt :)...

Vh. Marianne