Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hævet kirtel

Startet af Pipvig, 3. Februar 2010, kl. 16:27

Pipvig

Jeg har en masse spørgsmål...

Jeg har jo Ginger Pearl som ved udstillingens tjek in blev fundet en hævet kirtel på, efterfølgende tjekkede Mette og den skulle så være forsvundet.
Men... Sagen er den at der har været planlagt kuld på Ginger et godt stykke tid nu (som efterhånden mange ved),
hvad betyder en hævet kirtel?
kan det have noget at gøre med at hun nu er gået i løb?
når den så er væk igen kommer det så til at have betydning for kuld-planerne? (gør selvfølgelig ikke noget dumt)
en tæve i løb skal vel opføre sig normalt ik?
eller, kan en tæve i løb opføre sig anderledes?

Hilsener

Stine

Malene

Jeg har ikke forstand på hævede kirtler, men det ville måske være en god idé at skrive hvilken slags kirtel der er tale om. Mælkekirtel, analkirtel, lymfekirtel..?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Pipvig

Den sad oppe ved forbenet.

cibatuchsi

Starshineferrets

en svullen lymfkörtel kan tyda på många olika saker... det kan vara allltifrån en infektion i kroppen, till lymfom. Alltså anser jag arr du verkliogen bör få din hona friskförklarad innan du ens funderar på att ta en kull på henne.

Pipvig

Oki...
Også når den ikke er hævet mere, men kun var det til udstillingen?

PiaLyng

Mette sagde jo også at det kkunne være kommet pga af stress op til udstillingen :)

Anne

Det var en hævet lymfekirtel. Det kan skyldes alt muligt og behøver ikke betyde noget som helst. Det tror jeg også carina sagde til dig?