Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mit nye hår - UPDATE d. 19-3-10!!!!

Startet af Julie, 16. November 2008, kl. 20:44

Julie

!! BILLEDER AF MIT NYE HÅR NEDERST I TRÅDEN !!

____________________________________
Fra den gamle tråd:

Jeg blev klippet og farvet i fredags. Jeg er selv ret glad for det, fordi farven er så flot og selve frisuren passer til mig. :D
Billederne er lidt lyse, men har været nødt til at sætte blænden op, for at man kan se farven som den nogenlunde ser ud i virkeligheden.
Desværre ligner det bare ikke at den lilla farve er så kraftig, men den er pænere og stærkere i farven i virkeligheden.
Og I må meget undskylde at jeg ligner lidt en muggen røv :lol:

højre side

venstre side

PiaLyng

iiiih :D fed frisure og fed farve :D

..jeg har selv lige fået sort og pink :b

lille_jill

Virkeligt flot :)
Minder mig om hvor kedeligt mit hår er.. Og hvor nærrig jeg er, når jeg nægter at betale for at få gjort noget ved det.

Malene

Hvor er det fedt! :D
Det minder også mig om hvor ubeskriveligt kedeligt mit hår er for tiden *suk*
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie


Emmadyhr

Jeg skal også havde ordtnet hår i morgen.. jeg peljer at få gjort det hos en frisør.. vi har en billig en her i byen der tager 350 og så kan man få alle de faver man vil.. men en af mine venner mendte hun kunne lave det lige så flot. så det prøver vi på i morgen.. jeg skal havde sorte og røde striber i mit lyse hår.. de sorte har jeg haft før..men hvis det bliver godt så har jeg fået farvet mit hår i det to faver for 110 kr ialt  :fnis:

Winther Ilderen

Julie jeg er intereseret i og vide om farven holder  :D Jeg har nemlig spurgt min frisør om grøn og pink farve, hun siger alle de farver der kun holder en 6-8 hårvaske  ! Er det rigtigt?  Hvis ikke er jeg meget intereseret i og høre hvad produkt du bliver farvet med og evt ved hvilken frisør  :D

Julie

Citat fra: Winther Ilderen Dato  5. Januar 2009, kl. 12:32
Julie jeg er intereseret i og vide om farven holder  :D Jeg har nemlig spurgt min frisør om grøn og pink farve, hun siger alle de farver der kun holder en 6-8 hårvaske  ! Er det rigtigt?  Hvis ikke er jeg meget intereseret i og høre hvad produkt du bliver farvet med og evt ved hvilken frisør  :D
farven holder stadig rigtig godt. det eneste sted den lillae farve er lidt slidt, er i nogle af spidserne, fordi jeg glatter mit hår der. ellers har det stadig den samme farve som på billederne. jeg går i bad og vasker hår som jeg altid har gjort - dvs. 4-5 gange om ugen. jeg bruger bare noget efterbehandling til håret bagefter, som holder på farven.
jeg kan ikke huske hvad serien af farven hedder, men de bruger den herude i løgten ved "hårgalleriet". 

men, men, men! jeg skulle først have afbleget håret for at farven ville hænge i, og det skal de fleste mennesker når de skal have en pangfarve/lysere farve end ens normale hårfarve. 

PiaLyng

ang det med hårfarver kan jeg anbefale sådan en "hårfarvekur" :D.
Det simpelthen hårkur med farve i og som skal sidde i 3minnutter :D.
håret skal selvfølelig afbleges, men det rigtig godt og bruger det selv :D.

Winther Ilderen

Tak for jeres svar Julie og Pia. det må afprøves begge dele. :D

Namilla

Jeg kan skrive under på, at det er en god ide, at få håret affarvet inden man prøver de vilde farver... Jeg sad engang hårmodel (noget jeg gjorde tit før i tiden, for at spare penge på frisøren), og fik på et tidspunkt den flotteste rød-lille farve i!...jamen Gud hvor var det flot... men det holdt bare ikke ret lang tid... det så vildt godt ud, men hver gang jeg vaskede hår, kom der farve ud, og det smittede af i mit tøj og mit sengetøj... til trods for at det jo var blevet gjort proffessionelt... jeg kontaktede frisøren, men der var ikke så meget at gøre, med mindre jeg ville betale for at få det farvet igen... så efter 14 dage havde mit hår så den mest bizarre fimsede lilla/lyserøde farve...det var mildt sagt ikke kønt...Så det kan godt betale sig, at få det gjort helt rigtigt fra starten...

Julie

#11
Endnu engang jeg har været ved frisøren, og her er hvordan det kom til at se ud denne gang :P




Line

cool.... får du selv idéerne eller gør din frisør?

Julie

Jeg får inspiration fra billeder jeg finder på nettet, som jeg printer ud og tager med til frisøren hvor vi diskuterer hvordan frisuren skal tilpasses, så den passer til mig. :)

Bawa

Hold da kæft det er fedt!!! :o
Er helt vild med farverne!!!! Åhhh *misundelse* ..