Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

HDR billeder fra Kbh.

Startet af Emils far, 10. Februar 2010, kl. 16:24

Emils far

Så har jeg leget lidt igen, og denne gang blev det nogen billeder fra Kbh. og Hovedbanegården....

mvh.
Lars

AlisVolatPropiis

Åhhhh hvor er de smukke!!! og mig som ellers altid skynder mig væk fra hovedbanegården :S

Bawa

Det er fantastisk! - Du er god til at få ting der normalt er kedelige, til at se levende og interessante ud! WAUW!

KariN

Det er nogle smukke billeder Lars :D Ja hovedbanegården ser meget flottere ud end den egentlig er ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Sikke nogle fede billeder af hovedbanen. :)
Tænk jeg har lige været derinde idag, og da så jeg ikke sådan nogle smukke detaljer. Jeg så bare en masse narkomaner, og folk i sjovt tøj.
Ann Hillerslev.

Emils far

Tak for hyggelige tilbagemeldinger, og her kommer et par billeder med detaljer fra de forrige

Det er et utroligt arbejde som ligger bag de bjælker og malerarbejde.

Måske lidt for meget farve....men det går lige

FerretParadise

Det første af dem er virkelig flot. :)
Sikke nogle flotte detaljer.
Ann Hillerslev.

KariN

Det er nogle rigtig flotte detaljer du har fanget Lars, synd at Danmark egentlig ikke gør mere for at fremhæve dem..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3