Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vejles sødeste kæledyr :D

Startet af crudt, 18. Februar 2010, kl. 18:06

Barky

Ej hvor sejt!! Tjekkede lige konkurrencen ud.. Du har været oppe imod nogen hårde konkurrenter.. af alle arter!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

crudt

I know :) det er derfor jeg er ekstra stolt af ham <3 Jeg var taget derned med min veninde egentligt mest for at hendes hund og Santo kunne lære hinanden at kende, men så vandt lille fyren sgu :D ret humor for jeg havde slet SLET ikke regnet med det  :P

Malene

Men Danja har jo skrevet at vinderne blev fundet ved lodtrækning. Det var måske kun i nogle byer så?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Danja

Citat fra: Malene Dato 23. Februar 2010, kl. 19:30
Men Danja har jo skrevet at vinderne blev fundet ved lodtrækning. Det var måske kun i nogle byer så?

Nej det er i alle byerne vinderne blev fundet ved lodtrækning :)

crudt

#19
Ja jeg har i hvert fald ikke hørt om det! Snakkede også med en ekspedient dernede i dag og hun syntes det var så flot at han havde vundet og at han var så fin- havde hun nok ikke sagt hvis de bare havde trukket lod... Man hva ved jeg - jeg har jo kun stillet op...

Men jeg er som også ligeglad og stadig meget stolt - hans billede er sgu et af de flotteste alligevel! <3 og så har han vundet 500 kr. og chancen for mere... så om det er via lodtrækning eller ej. Så kan ikke helt se hvad det har med min lykke at gøre? Jeg er glad uanset hvordan og mega stolt!

JimmyGP

Øhh Danja.. Hvor har du den information fra?? gad godt vide hvor du har "hørt" det...

Santo har fået taget et godt billede og han har vundet fair and square.. Jeg er sgu stolt af min lillemand!!!!!!

Danja

Citat fra: crudt Dato 23. Februar 2010, kl. 20:16
Ja jeg har i hvert fald ikke hørt om det! Snakkede også med en ekspedient dernede i dag og hun syntes det var så flot at han havde vundet og at han var så fin- havde hun nok ikke sagt hvis de bare havde trukket lod... Man hva ved jeg - jeg har jo kun stillet op...

Men jeg er som også ligeglad og stadig meget stolt - hans billede er sgu et af de flotteste alligevel! <3 og så har han vundet 500 kr. og chancen for mere... så om det er via lodtrækning eller ej. Så kan ikke helt se hvad det har med min lykke at gøre? Jeg er glad uanset hvordan og mega stolt!

Rooooo på, der er ikke nogen grund til at lyde negativ :)

Jeg snakkede med Susanne (mener jeg hun hedder) som tog billederne i Horsens, og det var hende der fortalte mig at pga der var SÅ mange forskellige dyr der var tilmeldt komkurrencen havde de valgt at vælge vinderene fra de forskellige byer ved lodtrækning, og jeg går så ud fra at landsvinderen bliver fundet ved afstemning :)

Men selvfølgelig skal du da være glad for hans billede blev valgt, det bliver jo ikke mindre flot af at det er blevet valgt på den måde :)

Danja

Citat fra: JimmyGP Dato 23. Februar 2010, kl. 20:39
Øhh Danja.. Hvor har du den information fra?? gad godt vide hvor du har "hørt" det...

Santo har fået taget et godt billede og han har vundet fair and square.. Jeg er sgu stolt af min lillemand!!!!!!

Ej jamen dog som i da kan komme op og køre! Der er skisme ikke nogen grund til at insinuere at det er noget jeg selv har fundet på... Hvis i betvivler det jeg siger synes jeg da at i skulle ringe eller skrive til Tosafoto og få det jeg siger bekræftet....

crudt

Danja: Jeg lyder negativ hvis jeg vil - kan stadig ikke se hvad det har med noget at gøre... tror ikke vi forstår hinanden :) Jeg skriver at jeg er stolt uanset hvad og så mener du jeg skal få ro på... Der var ikke noget negativt andet end at jeg ikke er oplyst (åbenbart)... :)

Lige for noget helt andet: Jeg er da forresten glad for at det var ved lodtrækning hvis det er det, for jeg synes ikke dyrene skal stille op mod hinanden på den måde. Jeg gjorde det fordi min veninde og jeg synes det var sjovt at de skulle møde andre dyr - ikke for at være konkurrence minded. Men der er jo mange måder at have dyr på :) Jeg er ligeglad med om Santo og Marlon har den smukkeste pels eller de rigtige aftegninger - bare de har det godt :)