Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vejles sødeste kæledyr :D

Startet af crudt, 18. Februar 2010, kl. 18:06

crudt

Ja, jeg har så lige fundet ud af at Santo er vinderen af Petworldkonkurrencen i Vejle :) og jeg er dermed indehaver af Vejles sødeste kæledyr xD

i kan se billederne på http://www.tosafoto.dk/main1.htm og her kan i også se min anden store dreng Marlon (iført blå sele :) )

cmkh

Katrine

Tillykke, han er også super smuk <3
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Næh, tillykke med det :D
Men jeg forstår ikke lige hvordan de kan kalde det Danmarks Sødeste Kæledyr, når de kun besøger byer i Jylland og så lige Odense :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Soelberg`s SUN ferret

Stort tillykke. Hvor ser Marlon da dejlig ud ;)

crudt

Malene: hehe nej det kan du godt have ret i :P det er lidt underligt

Randi: Tak :D Marlon var også med, men han var lidt bange for alle de andre dyr, så han ser lidt skræmt ud på billedet... Santo var derimod helt oven på og snakkede med flere hunde :D min store dreng

NemoToft

Bawa

SilverDragon

Hvor er det bare flot..
Også vildt gode billeder af ham.. Vi kunne slet ikke få mine putter til noget som helt, de farrede bare rundt på tæppet og ville springe ned.
Ifur (min hund) var hellere ikke så samarbejdsvillig.. hehe

Men stort tillykke her fra

Sølvsten

Julie

Lena og Peter

Stort tillykke herfra... Det er da også et dejligt billede..

crudt

tak tak allesammen :D

Jah han er en dejlig lille en ham Santo <3 så nu kan jeg også bare håbe at han vinder førstepladsen over hele Danmark (Jylland og Fyn) :P

Danja

Stort tillykke :)
Jeg var i Horsens igår for at få taget billeder af Daisy og min hund - og så havde jeg også lige mine forældres boxer og min venindes Cockerspaniel med... Puhhh må indrømme at jeg blev lidt stresset over at have 4 dyr med *G*

Men blev dog skuffet over at finde ud af at vinderene i de forskellige byer blev fundet ved lodtrækning, synes ikke at det er helt fair :(

CarinaNielsen

hej søtte. endnu engang stort tillykke. :) glæder mig til og se ham i morgen:) ( Rattatulie og Santo Vinder det hele til VIF) og jo christina du skal med. jeg henter dig så nemt er det. , de er nemmelig hinandens dobbeltgængere . :)
Basserne fra Herning. :)