Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Rengøring af negle?

Startet af Malene, 19. Februar 2010, kl. 08:25

Malene

På Indianerilder'n, fik Hector en kommentar om at han havde mørke negle. Jeg gætter på at de tænkte på hans beskidte negle, for det har han nemlig stort set altid. Hvorfor han har det, ved jeg ikke, men jeg tror simpelthen det er fordi at han aldrig har været god til at gøre sig selv ren.
Den kommentar vil jeg selvfølgelig gerne undgå, når det er sådan en fjollet ting, men hvordan søren gør man negle rene på en ilder? Jeg tænker lidt på at sætte hans fødder i blød (så længe jeg kan lokke ham til at stå stille) og bruge en blød børste. Skidtet sidder nemlig på hele neglen, men det meste er lidt under huden, ved toppen af neglen, og det er virkelig umuligt bare at kradse af.

Gode råd/idéer modtages med kyshånd! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Istedet for at sætte ham i blød ville jeg nok tage en gang "vi leger med vand på vådt badeværelsesgulv" -mere fordi jeg tror poterne ville være længere i vand end ved et "fodbad" som han måske ikke ville finde sig i i længden? :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Malene

AlisVolatPropiis > Jeg kan ærligt talt ikke huske hvordan han har det med at være i vand, fordi det er så lang tid siden sidst, så det må komme an på en prøve :fnis:
Men ja, det er en god idé. Det bliver nok nødløsningen hvis fodbadet kikser totalt. Jeg håber bare lidt på en nemmere metode end det >:|

FerretParadise > Vådservietter er fine nok til selve neglene, men de hjælper mig ikke med at få skidtet af der sidder under huden :X
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Hvis mine har beskidte negle/poter, plejer jeg at vaske dem under vandhanen, ind under med poten og så nusser jeg dem på poten mens den er under vandet, det plejer faktisk at fjerne skidtet :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Jeg tror jeg ville forsøge mig med noget helt gemmenblødt vat, evt med noget babysæbe i (som selvfølgelig også skal fjernes igen). Ellers lyder trines idé også meget god :)