Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sig Hej til Gunnar :O)

Startet af Danja, 21. Februar 2010, kl. 21:08

Danja

Så fik jeg min "lille" dreng hjem og vil da lige vise min smuksak frem  :dans: (undskylder rodet på billederne, er ved at flytte rundt i lejligheden)
Han hedder lige nu Gunnar, men overvejer meget om jeg skal finde et andet navn til ham, det er lidt som om at jeg ikke kan sige hans navn uden at grine lidt  :fnis:
Så i er mere end velkomne til at komme med forslag :D
Det er faktisk gået rigtigt godt med at sætte basserne sammen, der har godt nok været en del stinkbomber, men nu her efter en 1½ time render Gunnar rundt og undersøger lejligheden og Daisy ligger og sover. 
Sitta synes at der er en lidt underlig ilder jeg har taget med hjem, han er ca 3 gange så stor som Daisy, så han må virke lidt voldsom på hende, men hun er heldigvis mere nysgerrig end nervøs :D

Gunnar siger hej til Daisy (og ja det er tørre "prutter" der ligger på gulvet, Bassen synes lige at han skulle vælte kattebakken)

Gunnar og den stolte ejer (og husk nu at det er ham og ikke mig i skal kigge på *G*)

Hmmmm gad vide hvad der er bag den dør?

Sitta er lige ved at se hvad det er for en fyr jeg har taget med hjem

Æhmm... Din eller min madskål?

Peewit

Hvor er han stor og flot. :D Tillykke med ham.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie

Hej til Gunnar.
Tillykke med ham, han ser sød ud :)

lille_jill

CarinaNielsen

hej gunnar :)

hold da op en basse du har fået dig der. :) han ser rigtig lækker ud.
Basserne fra Herning. :)

Malene

Hvor ser han bare sød ud! :D Stort tillykke med ham.

..er han overvægtig, eller er det bare billederne der snyder? :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Danja

Mange tak alle sammen, jeg tror bestemt at jeg kommer til at blive vild med min nye basse :D
Jeg glæder mig til at få ham på vægten, er lidt spændt på at se hvor meget han vejer, synes altså at han er lidt stor, men nu er Daisy også helt ekstremt lille så der skal ikke meget til før jeg synes at en ilder er stor *G*

Citat fra: Malene Dato 21. Februar 2010, kl. 21:45
Hvor ser han bare sød ud! :D Stort tillykke med ham.

..er han overvægtig, eller er det bare billederne der snyder? :fnis:

Æhmmm... Altså nu er det jo grimt at sige at ens basse er overvægtig, men han er vist i lidt god stand + at han har en stor og vamset pels :lol:

Danja

Har lige haft ham på vægten, og bassen vejer 1650g... Er det meget? :D

Anne

Det er en flot vægt :) Han er jo nok i vinterpels så han taber sig automatisk lidt til foråret

Malene

:lol: Det er da ikke grimt at sige. Det er kan jo også bare være at han tager lidt mere på i vinterhalvåret :fnis:

1650 g kan være for meget, for lidt eller lige tilpas. Det kommer an på ilderens kropsbygning. Jeg har en der vejer omkring 2200 g og han er ikke overvægtig, men hvis en af de andre havde haft den vægt, havde det været aaaaaalt for meget :P
Har du snakket med tidligere ejer om han har været lidt overvægtig i længe?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Tillykke med ham...han ser da rigtig dejlig ud... :)

Det lyder som en helt fin vægt...han må godt være lidt ekstra kraftig nu det er vinter, men vægten kommer jo også an på hvor stor han ellers er...

Danja

Citat fra: Malene Dato 21. Februar 2010, kl. 22:01
:lol: Det er da ikke grimt at sige. Det er kan jo også bare være at han tager lidt mere på i vinterhalvåret :fnis:

1650 g kan være for meget, for lidt eller lige tilpas. Det kommer an på ilderens kropsbygning. Jeg har en der vejer omkring 2200 g og han er ikke overvægtig, men hvis en af de andre havde haft den vægt, havde det været aaaaaalt for meget :P
Har du snakket med tidligere ejer om han har været lidt overvægtig i længe?

Nej jeg fik desværre ikke snakket med hende om det, men vil da lige prøve at veje ham jævnligt og se om han ikke taber sig en smule :)
Men jo, jeg synes at han er lidt for stor, men det er jo også vinter ;)

Citat fra: mette11 Dato 21. Februar 2010, kl. 22:05
Tillykke med ham...han ser da rigtig dejlig ud... :)

Det lyder som en helt fin vægt...han må godt være lidt ekstra kraftig nu det er vinter, men vægten kommer jo også an på hvor stor han ellers er...

Har lige prøvet at se om jeg kunne finde min tommestok så jeg kunne måle hans længde, men den er på mystiskvis forsvundet i alt mit rod *G*

Bawa

Sikke en dejlig stor basse :D ..

SilverDragon

Tillykke med bassen, hvor ser han dejlig ud..

cibatuchsi

tillykke emd ham.
han er da en lækker basse.