Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp mig med at vælge et navn

Startet af Danja, 22. Februar 2010, kl. 19:12

Danja

Som folk nok har opdaget så fik jeg igår et nyt familiemedlem  :dans:
Han hedder rigtigt Gunnar, men jeg har meget svært ved at forholde mig til det navn, så jeg har brugt lidt tid på at oversætte en masse ord der passer på ham, og er kommet frem til de 5 nævnte, men har svært ved at vælge  :lol:

Så jeg tænkte på om i søde ildermennesker ikke vil smide en stemme på det navn i synes passer bedst på ham? :D

Skal nok fortælle hvad navene betyder når jeg/i har valgt et navn ;)

RockaHulla

Malene

Jeg har stemt på Faitur. Det lyder godt :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Katrine

Jeg har stemt Rasva - Det var det eneste jeg kunne udtale :-$
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

Jeg har stemt amoroso, jeg ved ikke hvorfor, men de andre kan jeg bare ikke helt forestille mig. Faitur er så min nr 2 men kunne jo kun stemme på en

Julie Stuhr

Anne

Nu hr jeg stemt om på feitur, af taktiske årsager :lol:

mette11

Jeg synes Gordo er bedst, da det minder en del om hans nuværende navn og jeg bryder mig ikke om at ændre en ilders navn ret meget...og Gordo er også ret sødt efter min mening...

Lea

Holder på at du skal blive ved med at kalde ham Gunnar det er sødt og han ligner en Gunnar ud fra billedet synes jeg . (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Danja

Mange tak for jeres stemmer :D

Har lige snakket i laaaaang tid med min veninde om hvad han skal hedde og da kært barn har mange navne, eller i dette tilfælde tyk ilder har mange navne, tror jeg at vi er kommet frem til at hans fulde navn bliver Gordo Von Chubby De Amor, og i daglig tale bliver det så bare Gordo eller Chubby  :lol:

Må hellere lige komme med oversættelsen på navneforslagne mens jeg husker dem:

Rasva betyder fed på Finsk
Gordo betyder fed på Gælisk
Feitur betyder fed på Islandsk
Sen Bolas betyder ingen kugler på Gælisk (bassen bliver 2 kugler fattigere i morgen *G*)
Amoroso betyder kærlig på Gælisk
Og De Amor betyder af kærligheden på Gælisk

Det skal lige siges at det er min kære veninde der startede med at finde oversættelser af fed  :fnis:

Anne

Nå så er det derfor alle navnene var totalt mærkelige :lol:

Sølvsten

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Nej han er da ikke fed... MEN han ligner nu heller ikke en der sulter... :fnis:

Danja

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Februar 2010, kl. 11:14
Nej han er da ikke fed... MEN han ligner nu heller ikke en der sulter... :fnis:

He he har lige været ved dyrlæge med ham i dag da han skulle snittes, og hun mener at han skal tabe sig omkring 500g siå vi må igang med en lille slankekur og masser af motion :lol: