Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Venus

Startet af FerretParadise, 23. Februar 2010, kl. 14:00

FerretParadise

Jeg ligger disse billeder ind for Christina, da hun selv har så travlt.

Christina's dyr har jo også været til fotosession hos Ingela Grimsvik, og her er dem af Venus:

Jeg synes bare at Venus er sådan en lækker "dame", ja hun er nemlig en rigtig dame. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

gud hvor er hun lækker. og på det sidste billed kommer damen rigtigt op i hende... smukke smukke tøs

Lena og Peter

Hvor er hun bare dejlig... Og en rigtig Dame på det sidste foto.

Sølvsten

Hvor er hun dog sød.

Barky

Hahaha!! Hun ligner en der venter på at få alt serveret på det sidste billed... Smuk diva holdning... Og jeg er en kender. ;) *peger på Sirius og Zallie*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg elsker også bare det sidste billede af hende. Se lige de små bagpoter, hvordan de ligger fint ovenpå hinanden. En rigtig diva har jo samlede ben. ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

vilken modell hon är! Otroligt vacker! Älskar första och 3 dje bilden!

KariN

Vidunderlige søster Venus :D Hvor er hun bare dejlig den tøs, det er nogle kanon gode billeder Ingela har fået taget af hende :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Hvor ser hun godt ud...ja hun ligner faktisk en rigtig dame, især på det sidste billede... ;) Det må da være fedt at have sådan nogle flotte billeder af sine dyr, i stedet for de almindelige billeder af halve uskarpe ildere (eller den klassiske - kun halen af ilderen!).

AlisVolatPropiis

Åh så er der dømt DIVA!....jeg elsker også det sidste billede...men også det hvor hun lunter afsted :D smukke pige!

Julbert

Ork hvor er hun da bare lidt for dejlig! :D Gode billeder...