Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Caroso hos petworld

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 24. Februar 2010, kl. 14:34

Soelberg`s SUN ferret

Jeg var nede i petworld i fredags og deltage i deres fotokonkurrence med Caroso

I dag er billedet af Caroso Soelberg`s SUN så lagt op på todafotos hjemmeside. Jeg er meget tilfreds med det ene billede det kunne blive til  :dans: (han opførte sig som en sæk lopper)

Billledet af Caroso er lige efter katten i den røde barnevogn

http://www.tosafoto.dk/Kundegalleri/Horsens/index.html

Malene

Årh sikke et godt billede! Han er godt nok en køn angora :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Gud hvor er han da bare smuk. <3
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Shamua

Flot fyr :)

Hvor er katten i barenvognen nuttet :P

Jeg skulle også ha været dernede, men glemte det! :X

Vh. Marianne

Sølvsten

cmkh

Soelberg`s SUN ferret

AlisVolatPropiis

Ihhhh hvor er han bare dejlig :D :D ham forstår man jo godt hvis i er super stolte af :D

Jeg kunne ikke lade være med at fnise lidt af pastelpigen der også er et billede af..synes hun står i en ret velkendt stilling o.O :lol:

Sølvsten

Det er da nogle helt vildt gode billeder er det ikke?

Pipvig

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 25. Februar 2010, kl. 12:43
Ihhhh hvor er han bare dejlig :D :D ham forstår man jo godt hvis i er super stolte af :D

Jeg kunne ikke lade være med at fnise lidt af pastelpigen der også er et billede af..synes hun står i en ret velkendt stilling o.O :lol:

Den lurede jeg også lidt over *gg*

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato 25. Februar 2010, kl. 13:23

Den lurede jeg også lidt over *gg*

ja en meget velkendt stilling endda hehe. Caroso fik også tisset på bordet lige inden der blev taget billeder. Ret pinligt egentlig

Danja

Det er så Daisy der står i den noget så velkendte stilling *GG* Må indrømme at jeg er lidt skuffet over at det er det eneste billede der af hende, vil da skisme ikke have et billede hængende hvor hun æhmmm står i den stilling :lol:

Danja

Hov glemte da helt lige at sige at Caroso er sindsygt lækker!
Jeg snakkede med min onkel som bestyrer petworld i Horsens og både han og personalet var helt vilde med ham :D

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Danja Dato 25. Februar 2010, kl. 14:48

Det er så Daisy der står i den noget så velkendte stilling *GG* Må indrømme at jeg er lidt skuffet over at det er det eneste billede der af hende, vil da skisme ikke have et billede hængende hvor hun æhmmm står i den stilling :lol:

;)