Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hjælp til at overtale kæresten!

Startet af Shamua, 28. Februar 2010, kl. 16:11

Shamua

Jeg har virkelig brug for hjælp til at overbevise min kæreste om at vi skal have en lille hvalp i år.

Jeg vil jo rigtig gerne have en tredje til flokken, en lille pige som kan underholde venus når mikka snorker!

Jeg har foreløbig kun kunnet finde på at sige, at det er rigtig god aktivering for hende at hun har en at lege med. "Mikka sover jo rigtig meget i forhold til hende."

Jeg har brug for nogle gode grunde til at få en tøs mere. Kan i hjælpe mig?  :-$

Vh. Marianne

Malene

Hvad er hans argumenter for at I ikke skal have en mere?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

ehm... jamen først var det at de skider over alt. Så sagde han at jeg måtte få en mere når de har lært at gå på bakke. Det har de lært nu. De har ramt ved siden af 1 gang på en uge!.... Men det er stadig et nej.

Så siger han at jeg ikke har råd. Men det har jeg altså!..... :)

Vh. Marianne

Bawa

Mikka er en doven lille mand, og han gider ikke lege særlig længe.
Og når han så går kold, så er Venus helt alene og så ville det være lækkert med en at lege med der :)

Og endnu en god ting ved at have tre ildere i stedet for to:
Hvis du har to ildere, og den ene dør, så kan den efterladte blive rigtig ensom.
Hvor imod hvis du har tre og den ene dør, så har du to tilbage der kan underholde hinanden.
Håber det gav mening :-$ Det er svært at forklare ordentlig. Og jeg har ikke spist i fem dage, så min krop og hjerne er udmattet.

Shamua

Citat fra: Bawa Dato 28. Februar 2010, kl. 16:46
Mikka er en doven lille mand, og han gider ikke lege særlig længe.
Og når han så går kold, så er Venus helt alene og så ville det være lækkert med en at lege med der :)

Og endnu en god ting ved at have tre ildere i stedet for to:
Hvis du har to ildere, og den ene dør, så kan den efterladte blive rigtig ensom.
Hvor imod hvis du har tre og den ene dør, så har du to tilbage der kan underholde hinanden.
Håber det gav mening :-$ Det er svært at forklare ordentlig. Og jeg har ikke spist i fem dage, så min krop og hjerne er udmattet.

Det gav mening. :) Men dine råd virkede ikke.... Grr...

Hvorfor har du ikke spist?.....

Vh. Marianne

Malene

Jeg har stadig ikke fundet ud af hvad hans argumenter er NU? :P Hvis du siger du har råd, så holder det argument jo ligesom ikke. Han må have en gyldig grund for at I ikke skal have en mere.

Shamua

Det er som om han ikke længere har en grund. Han siger bare! NEEJ vi kal ikke have en mere, han vil også gerne have hund. Men så har jeg sagt at vi sagten kan have 3 ildere og en hund. og det er 2 ildere og en hund eller 3 ildere og en hund kan vel komme ud på ét.

Men må indrømme, er ligeså blank som du, aner ikke hvorfor, så derfor må jeg bare komme med en masse gode grunde / argumenter til vi skal have en mere....  Kom nu archemedes, find på noget :D

Vh. Marianne

Malene

Jamen, så ville jeg simpelthen bare skære igennem og sige at hvis han ikke har en god grund, så er der heller intet der forhindrer dig i at købe en mere.
Det der "Nej" - "Hvorfor ikke?" - "Bare fordi." holder altså ikke :P
Hvis han virkelig ikke mener at I skal have en mere, så må han jo argumentere for sin sag, ligesom du gør for din.

Shamua

Citat fra: Malene Dato 28. Februar 2010, kl. 17:43
Jamen, så ville jeg simpelthen bare skære igennem og sige at hvis han ikke har en god grund, så er der heller intet der forhindrer dig i at købe en mere.
Det der "Nej" - "Hvorfor ikke?" - "Bare fordi." holder altså ikke :P
Hvis han virkelig ikke mener at I skal have en mere, så må han jo argumentere for sin sag, ligesom du gør for din.
'
du er god malene.... simpelthen genial.. Det vil jeg prøve :D

tak  :-$

Vh. Marianne

Cille

Du tager ham bare med til "træf" hos nogen af dem der får hvalpe...det kan smelte hvem som helst....næsten :fnis:

Shamua

hehe ja.. jeg har faktisk lagt sådanne skumle planer.. :D.. hihi..... Håber han kan ovetales derefter...

Vh. Marianne