Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så er der syet igen :)

Startet af Line, 1. Marts 2010, kl. 23:52

Line

Som nogle nok ved var Zamira for en måneds tid siden ved at dø fra mig. I den sammenhæng syede jeg Bi-ware, da det var en idé jeg længe havde haft, og den var tiltænkt hende.
Nu har jeg så syet igen, og denne gang er det for at fejre at Zamira foreløbig har overlevet perioden.  <3
(Lidt må man jo gøre for at skabe glæde, mens man venter på at komme til på KVL.)
Denne gang blev det til en lille seng, da den dyrene havde i forvejen er blevet stålet af min mors kat.
Begge kastede straks deres kærlighed på det nye stykke sove-materiale  :D

Zamira

Yéyé

Lidt skaberi  :lol:

Shamua

Nøj den er nice.... Vil gerne selv lave en hjørneseng til den.. men ved ikke hvordan... hmmm

men fed seng :)

Vh. Marianne

Bawa

Godt at Zamira overlevede. Puha ..
Og den seng ser bare så blød ud :-$ Jeg bliver helt misundelig.

FerretParadise

Den ser rigtig fed ud, jeg er også vild med selve stoffet.
Jeg har selv sådan en rund seng til mine, som har sin faste plads på en hylde under mit tv i stuen, og så har jeg betrukket mine spisestole med det, og har også sofapuder i stoffet. Så det hele ligesom passer sammen. Det er nemlig utroligt slidstærkt. ;)

Du syr ellers pænt :) Gid det var mig der kunne det.
Ann Hillerslev.

Katrine

Hvor er den fin :)

Hvad var der dog sket med Zamira?
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

Hvor er den flot! JEg har faktisk også selv nogetaf det stof derhjemme, det er bare så flot

Line

Shamua: Uha, en hjørneseng... hmm... det skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er stensikkert muligt og nok ikke så svært når man først har luret den :P

Anja: Ja, så langt så godt.. Nu skal vi bare lige over det næste stykke tid også og turen på KVL, men vi ser lyst på det nu.

Ann: Det lyder godt nok pænt. Så stilrent er min lejlighed ikke - Det er nærmere et stykke her og et stykke der :lol:
Mange tak for de pæne ord, men det er nu ikke så svært. Det hele er syet med "lige-ud-sting" eller hvad de nu hedder... på maskine.

Katrine: Jeg ved det ikke, og det ved dyrlægerne heller ikke. Derfor venter jeg nu på at komme til på KVL så jeg kan få hende tjekket fuldstændig igennem igen.

Anne: mange tak :D Da jeg købte det ville jeg faktisk have haft ko-stof. Det havde de ikke, men så havde de så det her i stedet. Det hedder "pony-tryk" eller noget i den stil. Jeg synes nu det er blevet helt i orden at det er brunt i stedet for sort. :)

Katrine

Citat fra: Line Dato  2. Marts 2010, kl. 13:32
Shamua: Uha, en hjørneseng... hmm... det skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er stensikkert muligt og nok ikke så svært når man først har luret den :P

Anja: Ja, så langt så godt.. Nu skal vi bare lige over det næste stykke tid også og turen på KVL, men vi ser lyst på det nu.

Ann: Det lyder godt nok pænt. Så stilrent er min lejlighed ikke - Det er nærmere et stykke her og et stykke der :lol:
Mange tak for de pæne ord, men det er nu ikke så svært. Det hele er syet med "lige-ud-sting" eller hvad de nu hedder... på maskine.

Katrine: Jeg ved det ikke, og det ved dyrlægerne heller ikke. Derfor venter jeg nu på at komme til på KVL så jeg kan få hende tjekket fuldstændig igennem igen.

Anne: mange tak :D Da jeg købte det ville jeg faktisk have haft ko-stof. Det havde de ikke, men så havde de så det her i stedet. Det hedder "pony-tryk" eller noget i den stil. Jeg synes nu det er blevet helt i orden at det er brunt i stedet for sort. :)

Okay, håber ikke det er noget alvorligt..
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

Line: nå for pokker, jeg har hele tiden troet det var en brun ko :lol:

Line

Katrine: Det kan jeg vidst ikke komme uden om at det var, men hvad ved jeg ikke.

Anne: Ja, det troede jeg også lige ind til damen sagde at det altså var pony-stof  :lol:

Anne

det skal hun da ikke bestemme :fnis:

Julie Stuhr

Citat fra: Anne Dato  2. Marts 2010, kl. 17:43
Line: nå for pokker, jeg har hele tiden troet det var en brun ko :lol:

Det ligner det da også. Jeg stemmer for det er brune køer i har liggende! :)

Og det er en rigtig fin seng, Line :D