Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Forskelige billeder af mine uldne børn

Startet af Sølvsten, 2. Marts 2010, kl. 21:04

Sølvsten

Nu har jeg endelig fundet ud af at ligge billeder op af mine uldne børn. Undskyld hvis der er for mange men nu jeg kan, skal det være.

Leo

Rufus

Vera

Benny

Leo og Rufus hygger i Olsens design

Yndlings beskæftigelsen

Rufus viser benny hvordan man kommer rundt i buret

Jubii jeg kunne

Babyen

PiaLyng

Anne

Som Pia siger, så er dine dyr vildt smukke <3

Lena og Peter

Jeg kan se at I har den samme toiletpapir holder som os..   :lol:

Dejligt at se nogle billeder af jeres ilder, og hvor er de bare dejlige..  :-$
Nu mangler vi bare at de kommer på besøg..  :ja:

Bawa

Åh gud hvor er de bare smukke! Især Rufus <3 Han måtte godt flytte ind her hos mig :-$ ..

Starshineferrets

härliga bilder!!!! Helt underbart med toalett pappret :P

Sølvsten

Tusind tak Pia og Anne Jeg var slet ikke klar over de er smukke. Jeg ved bare at de er dejlige.

Ilderbanden Tusind tak. Ja der går 2 ruller om dagen på den leg og vi skal nok tage vores eget papir med :lol:

Bawa Tusind tak og det varmer mig vildt meget at du synes netop Rufus er smuk. Haner i en forfærdelig forfatning i øjeblikket men vi arbejder på sagen.

Starshineferrets tusind tak for din kommentar. Jeg nyder hver dag når de leger rydde op og gemme væk leg.

pinkroses

FerretParadise

De ser da virkelig ud til at ha haft det sjovt med det toiletpapir.
Åh jeg elsker ildere, de har sådan en dejlig humor. :lol:
Ann Hillerslev.

alvin

Smukke dyr i har.
Er vildt med billeder med toilet papir.
De har nok hygget sig.

www.fraekkefritter.dk

Maria Amanda

Ja, hold da op hvor er Rufus smuk! <3
Tror du jeg kan bestikke ham til at flytte hjem til mig, hvis jeg lover ham 5 ruller toiletpapir hver dag?! :fnis:

KariN

Sikke nogle dejlige billeder :D og ja lækre dyr i holder jer :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Tusind tak for de pæne ord om mine dyr. Jeg er meget overrasket over at I mener Rufus er så smuk. Har I lagt mærke til hans hugtænder?.

Maria Amanda jeg tror der skal mere end 5 ruller til før han vil væk fra sin moar  :D

Toiletpapiret er simpelthen deres bedste legetøj. På billedet kan man lige ane en reol og hver dag løber de ud og tager alt toiletpapir og tomme ruller ud fra reolen (de er gemt nederst) og når det hele er ude skal det hele ind igen og sådan kan det fortsætte i flere timer. Selv det mindste stykke papir bliver ordnet. Den anden dag havde de dog ryddet alt om fra gulvet incl. Min søns trusser, mine tærningsbukser, et håndklæde og bademåtten. Det var lige før de ikke kunne komme ud igen.

Julbert

Det var da nogle dejlige billder! Dem har jeg først set nu.. er vist noget langsom  :fnis: Men både fine dyr og fine billeder! :)

Sølvsten

Citat fra: Julbert Dato  4. Marts 2010, kl. 09:12
Det var da nogle dejlige billder! Dem har jeg først set nu.. er vist noget langsom  :fnis: Men både fine dyr og fine billeder! :)

Tusind tak Julbert