Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

sad fast...

Startet af mo-cheri, 8. Marts 2010, kl. 08:31

mo-cheri

i fredags sad fritz fast i tremmerne til lågen med sin TISSEMAND...

han skreg og hylede og vred sig og bed fra sig så jeg ikke ku få fat og hjælpe ham.

men han kom heldigvis fri rimeligt hurtigt alligevel. men jeg fatter simpelthen ikke hvordan det kan ske??
-det var midt på tremmerne, og "dutten" var kun lige "bukket halvt om".

han er lidt blå ved siden af hullet, men det gør ikke ondt.

og så er han holdt op med at ruske tremmer så snart han slår øjnene op, og ikke bliver lukket ud med det samme.
men det var nu ikke på den måde han sku lære det på... :(

jeg troede først det var et stykke tarm, -har aldrig set deres tissemand før. men er det normalt at den kan komme ud??
(ja ved godt at det er den nød til for at parre, men syntes stadig det er mærkeligt  :-$ )

Soelberg`s SUN ferret

Den kan nemt hænge fast i tremmerne, da den ligesom ser ud som en krog

cibatuchsi

avav.
har heldigvis ikk selv op levet det.
håber at han slap med skrækken

Bawa

Kumo har også sat fast. Det begyndte at bløde helt vildt :(
Så vi måtte skynde os til dyrlægen for at sikre at han var okay.
Det må virkelig gøre ondt!

mo-cheri

her blødte det heldigvis ikke. men ja det har gjort pænt ondt...

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  8. Marts 2010, kl. 11:36

Den kan nemt hænge fast i tremmerne, da den ligesom ser ud som en krog

ok det vidste jeg så heller ikke...

FerretParadise

Den minder om en hæklenål. ;)
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Marts 2010, kl. 16:03
Den minder om en hæklenål. ;)

ss ja en hæklenål er vist en meget bedre beskrivelse  :lol:

NemoToft

Uha. Det er så ubehageligt. Jeg prøvede det 2 gange med Malle sidste år, da han var i mega brunst. En gang hvor han lavede hop fra et 1 etagers bur og ud over kanten. Men pjeverten hang fast i tråden og så hang han bare der og skreg. Han hang, som du også skriver, med tissefyren enormt langt trukket ud af forhuden. Den anden gang, havde han nok haft lidt frække tanker, ovenpå et et lidt grovvævet tæppe. Snurret rundt og vupti, en penis knogle krog viklet ind i tæppet. Det skreg han også... Og Keld blev ved med at sige "uha, pas på, åh nej, forsigtig, uhhhh, suk, pas nu på", imens jeg stod med saks og forsøgte at klippe Malle's tissemand fri igen  ;). Derefter var han altid lukket i bur, med fleacetæpper, når vi ikke kunne holde øje med ham. Det er hårdt at være brunstig  :)

mo-cheri

puha, ja. men fritz er kastreret, og er forhåbentlig ikke i brunst...

penis knogle???

altså nu skal jeg snart ha det skåret ud i pap!! seksualundervisning på ilder niveau  :fnis:

i får flere spørgsmål frem jo mere i fortæller...

men dan sagde også "av, åhh" da jeg fortalte ham det, og holdte på sin egen  :lol:

mo-cheri

og nu fik jeg så lige nær studeret anatomi billedet, og ja der er en temlig lang knogle med krog på...

men hvorfor? hvordan? (av)... en knogle???

Line

Ja det er en knogle. Jeg mener at kunne huske noget om at den ser sådan ud for at de kan holde sig fast på tæven, da de ikke har noget svumle-legme (eller hvad det nu hedder) der gør at penisen kan vokse.

Sølvsten

Altså hvis jeg havde en tissetrold ville jeg have ondt i den bare af at læse det her. Stakkels Fritz!!!

Danja

Min kæreste har lige læst din tråd og jeg skulle sige AAAAAAAAAAAAAAAAAAV fra ham, stakkels lille dreng! Håber at han er helt okay igen :)

Shamua

håber han er ok din lille dreng..

Min kæreste sagde åh nej og av da jeg læste det her højt for ham...

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Ehmmm....altså...Cosmo er også kastreret og han kan altså godt stritte med sin....af mere pinlige oplevelser...første bad udført af Rie...og her sidste dag da Karina (KariN) nussede ham på maven...

Jeg tror dog ikke det er fordi den "vokser" men bare at den titter ud når han eh...slapper af  :-$