Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tak Sara

Startet af FerretParadise, 8. Marts 2010, kl. 20:11

FerretParadise

Min madmor tog mig med idag. Jeg er ikke så glad for at komme udenfor mere, jeg synes det er mægtig farligt, så jeg bliver hurtigt bange.
Vi gik først en lille tur, og så var vi med et tog, og hen i noget madmor sagde var en bank. Det var ikke sjovt, jo toget var ok. Heldigvis så havde madmor en taske med, som hang foran på hendes mave, og den kunne jeg ligge nede i, og samtidigt have mit hovede oppe, så jeg kunne følge med i det hele. 8)
Men da vi kom hjem igen, blev jeg meget glad, jeg har det altså bedst her. Så jeg skyndte mig at løbe over til den bedsteste seng vi har, den er ret ny, og kommer fra Sara.
Så tusind tak Sara fordi du har lavet sådan en dejlig seng til mig.  <3

Båt Båt
Zefyren.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

nååååååååå vilken underbar tråd! Nu rodnar jag ju!
Söta zefyrm så glad jag blir att du gillar sängen!

Shamua

Hvor dejligt at han er glad for sin nye seng :)

Vh. Marianne

KariN

Ej jeg får helt lyst til at lægge mig ned i sengen og Putte med Zefyren :D Det er nogle hyggelige billeder og den seng ser da virkelig dejlig ud
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvor ser det skønt ud. Jeg har lavet sådan en puff for jeg kunne ikke få nogle til at tage en med fra sidste ilderudstilling. Men næste gang jeg får mulighed for det vil jeg købe en af Sara, for mine gider overhovedet ikke den jeg har lavet.

lussingen

Hej Zefyr.
Hvor er du bare meget mere modig end jeg er :-$ Tænk engang at du BÅDE har kørt med tog OG været ude og gå!!!! Jeg tør slet ikke komme udenfor. De gange madmor har prøvet, har jeg kravlet ind i hendes ærme og rystet og pevet, så du er godt nok sej!!
Måske hvis madmor købte sådan en fin seng til mig kunne jeg lokkes..... Men nej, den store verden er alt for skræmmende for mig ;)

Med de ærbødigste båt Speedy.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hej Speedy.

Jeg kan fortælle dig, at dengang jeg var yngre, da elskede jeg at gå tur. Gerne lange ture med masser af oplevelser, måske med en pause hvor madmor hvilede benene lidt, og nogle gange havde hun godbider med til både mig og hende.
Dog er det mest skræmmende jeg ved, ÆNDER, jeg er noget så bange for ænder.
Men efter jeg er blevet lidt ældre, så bryder jeg mig ikke så meget om de gåture mere. Der sker så mange ting, vi møder hunde, og store fugle der ikke er bange, og larmene biler osv. Eller vinden blæser larmene i træernes grene og blade, og den lyd kan jeg ikke li.
Dog vil jeg sige, at i efteråret sidste år, var jeg med madmor og Lars ude i hans skov, Lars skulle plukke svampe. Og i den skov mødte vi slet ikke nogen, og der var heller ingen vind, og så var jeg slet ikke bange. Madmor sagde, at jeg var meget dygtig til at gå, jeg gik så flot, at jeg egentlig slet ikke behøvede at have snoren på. Se det var en god tur.
Turen igår var nu lidt okay, jeg fik hilst på nogle mennesker inde på den store station, bla en gammel dame der sagde at jeg var en sød lille en, og hun nussede mig på hovedet. Så tog madmor mig op af tasken, og så blev den gamle dame meget overrasket, fordi jeg var så lang.
Speedy, jeg synes du skulle overtale din madmor til, at få fat i sådan en Sara seng, den er rigtig god til at trøste når man er lidt bange.

Opmuntrende Båt
Zefyr.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Uhh den er så fed den seng!!! Hvilken ilder ville ikke gerne eje sådan en !!! :dans:

lussingen

Hej Zefyr.

Tænk engang at ham Lars har sådan en skov.... Den lyder godt nok helt fantastisk, slet ikke nogen skræmmende ting, dyr eller maskiner :D
Måske skulle jeg bede min madmor om at lede efter sådan en skov til mig??
Mine ildervenner herhjemme har fortalt mig om alle de sjove ting de laver, når de er ude og gå tur. De er tit på noget madmor kalder for "naturlegepladsen". Det er sådan et sted hvor der kommer mennesker, men de er kun i halv størrelse :S
Jeg tør stadig ikke komme med ud, det er farligt, og du har helt ret i, at der er mange farlige lyde. Jeg har aldrig set ænder, men sådan som du beskriver dem, så lyder de som noget man skal vogte sig for.
Madmor og madfar har lovet, at når frosten er væk fra jorden, så skal vi have en kæmpe voliere udenfor, med vores helt eget legehus!!! Der tror jeg godt jeg tør være ude, hvis altså madmor går med og mine venner herhjemme fra. Måske du så kan besøge mig i min voliere? Selvom jeg godt ved at du så skal være meget modig og køre med tog....

Forventningsfulde båt
Speedy
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.